خودرو و صنایع وابسته

پیام تبریک مهندس نجم الدین به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مهندس نجم الدین به مناسبت روز خبرنگار
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با صدور پیامی روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت کوشان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

 

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با صدور پیامی روز 17 مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت کوشان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.
به گزارش معدن نیوز ؛ پیام تبریک مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روز هفدهم مرداد روزخبرنگار درپی می آید:

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهیست
هرکه آگه تر بود جانش قویست

دانایی موهبتی الهی است که از قلم، سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می زند. از این روی روزنامه نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.
روز خبرنگار، یادآور انسان هایی است که با قلم و  زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می کنند.
تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهم ترین زیر ساخت تصمیم سازی های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آن هاست. بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق می نهد.
توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند و شناخت آسیب ها، آفرینش موضوع های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه و استقلال صنعتی  میهن اسلامی را تسریع نمایند.
سنگینی سختی کار، خطرات احتمالی و مسوولیت های اجتماعی شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست، از این رو به حرمت قلم و شهدای آن و به احترام حقیقت بر خود فرض می دانم ضمن گرامی داشت این روز عزیر ارادت و تکریم خود را نسبت به شما پیشگامان دانایی در عرصه اطلاع رسانی کشور اعلام دارم.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد