فولاد و آهن

جلسه هماهنگی رابطین HSE تعمیرات سالیانه ایستگاه ریخته گری بیلت یک فولاد خوزستان برگزار شد

جلسه هماهنگی رابطین HSE تعمیرات سالیانه ایستگاه ریخته گری بیلت یک فولاد خوزستان برگزار شد
معدن نیوز - جلسه هماهنگی رابطین ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE تعمیرات سالیانه ایستگاه ریخته گری بیلت یک فولاد خوزستان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این جلسه که با حضور غلام علی ذرتی پور مدیر نت فولاد ریزی و حمیدرضا صادقی رئیس نت بیلت و بلوم برگزار شد، نکاتی ایمنی تعمیرات سالیانه به حاضرین یادآوری شد.

ذرتی پور با تاکید بر اجرای تعمیرات سالیانه بدون حادثه افزود: مهم ترین اصل انجام کار در بخش صنعت، رعایت موارد ایمنی از سوی کارکنان بوده و نظارت بر حُسن اجرای کار بر عهده ی رابطین HSE شرکت و یا گروه درگیر است. هدف از این جلسه تشریح کامل بارچارت، هماهنگی بین متولیان بارچارت و رابطین HSE پیمانکاران‌ با ایمنی بخش فولاد سازی است.

در ادامه حمیدرضا صادقی رئیس نت بلیت و بلوم، سرعت، دقت و پیشروی تعمیرات بر اساس برنامه ریزی انجام شده را سه اصل مهم تعمیرات سالیانه دانست و افزود: در کنار این سه مورد، ایمنی افراد و تجهیزات از نکات ضروری به شمار می آید و رابطین وظیفه دارند علاوه بر رعایت موارد از سوی خود، در طول مدت زمان اجرای تعمیرات نسبت به پایش شرایط اقدام کنند و از موارد حادثه آفرین جلوگیری کنند.

در پایان جلسه ناصر خوش نظر مسئول ایمنی فولاد سازی تاکید کرد: رعایت ایمنی ضامن سلامتی و حفظ جان افراد است و هیچگاه نباید به بهانه ی تسریع در کار، موارد ایمنی را نادیده گرفت؛ امیدواریم تعمیرات سالیانه بدون نقض ایمنی و حادثه ای به پایان برسد.

تعمیرات سالیانه ایستگاه ریخته گری بیلت یک از 9 شهریورماه 98 آغاز شده است و پیش بینی می شود تا حداکثر بیست روز ادامه پیدا کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد