گفتگو، یادداشت و نشست خبری

معاون پروژه های شرکت مهندسی فولاد مبارکه در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

خدمات شرکت مهندسی فولاد مبارکه محصولات محدود به فولاد مبارکه نبوده و انتقال دانش به سایر فولادی ها هم صورت می گیرد

خدمات شرکت مهندسی فولاد مبارکه محصولات محدود به فولاد مبارکه نبوده و انتقال دانش به سایر فولادی ها هم صورت می گیرد
پایگاه خبری معدن نیوز - معاون پروژه های شرکت مهندسی فولاد مبارکه در مصاحبه تصویری با معدن نیم نیوز ضمن بیان اینکه گروه مهندسی فولاد مبارکه در حال حاضر پروژه های گروه فولاد مبارکه را انجام می دهد گفت: اگرچه بر روی سایر پروژه های داخلی نیز کار می کنیم اما بیشترین تمرکز را بر روی پروژه های گروه مبارکه گذاشته است.
  بزرگنمايي:

دادخواه به معدن نیوز اظهار داشت: آخرین پروژه ای که این شرکت برای فولاد مبارکه و در راستای طرح های توسعه آن اجرا کرده، ریخته گری شماره 5 می باشد که با همکاری کارشناسان فولاد مبارکه این پروژه به پایان رسیده و تولید آن در مدت نسبتا کوتاهی انجام شده است.
معاون پروژه های شرکت مهندسی فولاد مبارکه از دیگر پروژه های در دست اجرای این شرکت را پروژه فولادسازی فولاد سفید دشت، فولاد سنگان، فولاد گالوانیزه کاشان و فولاد هرمزگان عنوان کرد و افزود: در مجموع همانگونه که گفته شد خدمات ما به گروه فولاد مبارکه با تمرکز به این هلدینگ فولادی است اما محدود به آن نمی شود و به سایر شرکت های فولادی نیز بر حسب نیاز و با توجه به تجربیاتی که از فولاد مبارکه به دست آورده ایم انتقال دانش می کنیم.
وی ادامه داد: این شرکت در چند بخش شامل طراحی-مهندسی، انتقال دانش و بازرسی فنی فعال است و در این زمینه ها از کارکنان با تجربه فولاد مبارکه و نیروهای جوان خود بهره گرفته و از سوی آنان حمایت می شوند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد