فولاد و آهن

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان خبر داد؛

فولاد بافت رکوردشکنی کرد؛ تولید ۶۵ هزار تن آهن اسفنجی در یک ماه/ فاز ۲ توسعه فولاد بافت به زودی کلنگ زنی می شود

فولاد بافت رکوردشکنی کرد؛ تولید ۶۵ هزار تن آهن اسفنجی در یک ماه/ فاز ۲ توسعه فولاد بافت به زودی کلنگ زنی می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان؛ از رکورد شکنی واحد تولید آهن اسفنجی شرکت احیاء استیل فولاد بافت، به میزان ۶۵ هزار تن در ماه جاری خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، صادق جاهد خطیبی که از طرح تولید آهن اسفنجی احیا استیل بافت؛ بازدید کرده بود؛ ضمن اعلام این خبر افزود: با سعی و تلاش پرسنل این شرکت؛ میزان تولید آهن اسفنجی در ساعت به 90 تن رسیده است.
وی با بیان اینکه با این رکورد شکنی بی سابقه؛ تولید آهن اسنفجی در روز بالغ بر 2100 تن و درمجموع ماهانه به 65 هزار تن رسیده اتفاق مبارک و میمونی است که در سایه مدیریت منسجم و تلاش پرسنل و کارشناسان این شرکت محقق شده است.
بنابه این گزارش، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان ضمن تشکر از مدیران، کارشناسان و پرسنل این شرکت که در تولید آهن اسفنجی رکورد شکنی کرده اند گفت: امیدوارم که این رکوردشکنی کماکان تداوم داشته باشد و شاهد موفقیت های بیشتر در زمینه تولید بیشتر و به بهره برداری رسیدن فاز 2 توسعه این واحد نیز باشیم.
خطیبی که در جمع مدیران، پرسنل، مشاورین و پیمانکاران احیا استیل بافت، حضور یافته بود، در سخنان کوتاهی از تلاش های آنها درخصوص اقدامات اجرایی برای پیشرفت احداث فاز 2 توسعه کارخانه تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود: بزودی شاهد کلنگ زنی فاز دوم توسعه این کارخانه باشیم و از این رهگذر نیز ضمن توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در شهرستان بافت به رونق تولید ملی نیز به سهم خود کمک های شایان توجهی نماییم.
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، همچنین در راستای برنامه بازدید های دوره ای از شرکت های تحت پوشش این هلدینگ، از شرکت های احیاء استیل فولاد بافت، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و جمیل کرک بافت که در استان کرمان مستقر هستند بازدید کرد.

وی در بازدید از معدن های 2 و 5 گل گهر در جریان اقدمات انجام شده برای افزایش استخراج سنگ آهن قرار گرفت و در گفت وگو با مدیران و کارشناسان این معادن به بحث و تبادل نظر درخصوص رفع مشکلات پیش رو پرداخت و راهکارهایی را برای مقابله با مشکلات موجود مطرح کرد.
خطیبی از کارشناسان این واحد صنعتی خواست باتوجه به نیاز کشور به سنگ آهن ؛ برتلاش خود برای بالا بردن میزان استخراج بیافزایند تا درروند تولید واحدهای نیازمند به سنگ آهن خللی وارد نشود.
بنابه این گزارش پس از این بازدید که شش ساعت بطول انجامید، مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ومعادن ماهان و هیئت همراه درمحل دفتر مرکزی شرکت ماهان سیرجان با مدیران وکارشناسان این شرکت در خصوص برنامه ها و استراتژی تولید به بحث و تبادل نظر پرداختند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد