فولاد و آهن

۲ انتصاب در ذوب آهن اصفهان؛ مدیر بازرسی و مدیر خدمات شهری و صنعتی و امور پسماند ذوب آهن اصفهان منصوب شدند

۲ انتصاب در ذوب آهن اصفهان؛ مدیر بازرسی و مدیر خدمات شهری و صنعتی و امور پسماند ذوب آهن اصفهان منصوب شدند
پایگاه خبری معدن نیوز - طی احکامی جداگانه از سوی منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، مدیر بازرسی و مدیر خدمات شهری و صنعتی و امور پسماند ذوب آهن اصفهان منصوب شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طی حکمی از سوی منصور  یــزدی زاده مدیرعامــل شــرکت،  علی عمرانی به عنوان مدیر  بازرسی ذوب آهن اصفهان منصوب  گردید.

همچنین از زحمات غالمرضا ترابی مدیر ســابق بازرسی  تقدیر گردید.

علــی عمرانی که از ســال  1384 فعالیت خود را در شرکت آغاز نموده است، پیش از این در سمت هایی همچون سرپرست طراحی و فنی مهندسی ناحیه چدن در معاونت توسعه، مهندس ارشد مکانیک کنورتور، مهندس ارشد مکانیک بالابرها و مهندس مرتبه یک طراح دفتر فنی فولادسازی فعالیت نموده است.

وی دارای مدرک  کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مکانیک است.

همچنین طی جلسه ای که با حضور مهدی بهرامی معاون منابع انســانی  و امور اجتماعــی و مدیران این حوزه  دوشــنبه 11 شــهریور برگزار شد، موسی ســلیمانی به عنوان  مدیر خدمات شهری و صنعتی و امور  پسماند منصوب شد.

بهرامی در این جلسه گفت: رویکرد جدید شرکت تمرکز بر روی مسایل زیســت محیطی است و امور  پسماند می تواند یکی از مهمترین مسایل در این زمینه باشد که باید بیشتر  مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: فضای سبز شرکت یکی از نقاط قوت ذوب  آهن اصفهان است و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت با اشــاره به این که زیبا سازی و بهسازی فضای شرکت در راستای نشاط سازمانی صورت خواهد گرفت گفت:  با سازماندهی و مدیریت یکپارچه ای که در این زمینه بوجود آمده نتایج خوبی  حاصل خواهد شد.

در ادامه سلیمانی گفت: با تمام توان در خدمت ذوب آهن اصفهان  بوده و هستم و امیدوارم در این سمت منشا خدمات خوبی برای شرکت باشم.

 سلیمانی در سال 88 با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک  در ذوب آهن اســتخدام شــده و بازرس ایمنی فنی مدیریت hse، مشاور  مدیرعامل و سرپرست امور شهدا، جانبازان و ایثارگران، مشاور عالی و بازرس  ویژه مدیر عامل از سوابق شغلی وی می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد