فولاد و آهن

حضور فعال شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه

حضور فعال شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه
پایگاه خبری معدن نیوز - ذوب آهن اصفهان بعنوان بزرگترین تولید کننده فولادهای ساختمانی در ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه حضوری فعال دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در روز نخست این نمایشگاه که با حضور مقامات کشور سوریه و ایران آغاز بکار نمود.

برخی از مقامات و بازرگانان و فعالان بازار فولاد از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و از نزدیک و با توضیحات کارشناسان ذوب آهن با توانمندیها و محصولات شرکت آشنا شدند.

وزیر حمل و نقل سوریه در بازدید از غرفه ذوب آهن ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاه، توانمندیهای ذوب آهن اصفهان را در تولید کننده محصولات فناوری ستود و با مطالب ارائه شده کارشناسان شرکت در خصوص تعرفه های ترجیحی اظهار امیدواری کرد موانع موجود هرچه سریعتر برطرف شود.

ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز که در این بازدید وزیر سوری را همراهی میکرد از حضور این شرکت و با محصولات جدید در بازار سوریه استقبال کرد.

در روز نخست این نمایشگاه همچنین مدیر عامل شرکت steel tech سوریه که از مشتریان محصولات ذوب آهن اصفهان هم می باشد با حضور در غرفه و گفتگو با کار شناسان شرکت از کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان ابزار رضایت نمود.

همچنین تعدادی از بازرگانان کشورهای مختلف و فعالان بازار فولاد با حضور در غرفه ذوب آهن ضمن گفتگو با کارشناسان راههای همکاری متقابل را بررسی نمودند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد