فولاد و آهن

معاون جدید نیروی انسانی و نیز مدیر کمیسیون معاملات فولاد مبارکه منصوب شدند

معاون جدید نیروی انسانی و نیز مدیر کمیسیون معاملات فولاد مبارکه منصوب شدند
پایگاه خبری معدن نیوز - طی احکامی جداگانه از سوی حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه معاون جدید نیروی انسانی و سازماندهی و نیز مدیر کمیسیون معاملات فولاد مبارکه منصوب شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طـی حکمـی از سـوی حمیدرضا عظیمیـان، مدیرعامـل فولاد مبارکـه، عبـاس اکبـری محمـدی بـه سـمت معـاون نیـروی انسـانی و سـازماندهی منصـوب شـد.

در متن حکم عباس اکبری محمدی آمده است: به موجب این حکم به ســمت معــاون نیروی انســانی و ســازماندهی منصوب می گردیــد تا با حفــظ ارزش های اسلامی، احترام به کرامت انســانی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و رعایت وجدان کاری که از اصول مدیریت در فولاد مبارکه است انجام وظیفه نمایید.

گفتنی اســت عباس اکبری محمدی دارای مدرک دکترای مدیریت اســت که از ســال 1380 به اســتخدام  فولاد مبارکه درآمده و پیش از این در سمت مدیر انرژی و سیالات مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین طـی حکمـی از سـوی عظیمیـان، مدیرعامـل فولاد مبارکـه، حسـین همت گیـر بـه سـمت  مدیر کمیسـیون معاملات منصوب شـد.

در متن این حکم آمده است: به موجب این حکم به سمت مدیر کمیسیون معاملات منصوب می گردید تا با حفظ ارزش های اسالمی، احترام به کرامت انســانی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و رعایت وجدان کاری که از اصــول مدیریت در فولاد مبارکه است انجام وظیفه نمایید.

گفتنی اســت حســین همت گیر دارای مدرک کارشناســی برق و کارشناســی ارشــد MBA اســت که از سال 1372 به اســتخدام فولاد مبارکه درآمده و پیش از این در ســمت مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی مشغول به فعالیت بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد