اخبار استان ها

افزایش ۱۸۰ درصدی صادرات غیرنفتی استان اصفهان

افزایش ۱۸۰ درصدی صادرات غیرنفتی استان اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال صادرات غیرنفتی استان اصفهان افزایش۱۸۰ درصدی داشته است، گفت: پایانه بار هوایی (کارگوترمینال) فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پتانسیل خوبی برای این استان فراهم می کند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رضا رحمانی پس از افتتاح پایانه بار هوایی (کارگوترمینال) فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: این پروژه یکی از مصوبات کارگروه صادرات غیرنفتی بوده است و وزارتخانه صمت، راه و شهرسازی، سازمان توسعه تجارت ایران و استانداری اصفهان در این پروژه مشارکت داشته اند.
او اضافه کرد: امسال خوشبختانه صادرات غیرنفتی استان اصفهان بیش از 180 درصد افزایش داشته است که این شاخص در کشور بی نظیر است و با این امکاناتی که ایجاد شده است حتماً این روند سرعت خواهد گرفت.
وزیر صمت با بیان اینکه پایانه بار هوایی(کارگوترمینال) فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پتانسیل خوبی برای این استان است، بیان کرد: در سفر امروز دیدارهایی نیز با صنعتگران استان خواهیم داشت و در جلسه ای با حضور استاندار در خصوص بررسی مشکلات تولید استان شرکت خواهیم کرد.
رحمانی همچنین تصریح کرد: اصفهان به عنوان یک قطب صنعت کشور می تواند نقش خوبی را در این حوزه ایفا کند و همه عزم خود را جزم کرده اند که در شرایط جدید از فرصت‌ها بیشترین استفاده را انجام دهند.
او با بیان دیگر برنامه های این سفر، افزود: به همراه وزیر راه و شهرسازی برای پروژه تولید ریل ملی به ذوب آهن اصفهان می رویم و در جلسه ای در خصوص مباحث ریل ملی و تولید داخل شرکت خواهیم کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ظرفیت های خوبی در تولید صنایع ریلی، واگن و لوکوموتیو وجود دارد که با همکاری هم و همت راه آهن جمهوری اسلامی از این ظرفیت استفاده می شود.
گفتنی است که پایانه بار هوایی(کارگوترمینال) فرودگاه شهید بهشتی اصفهان صبح امروز شنبه با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد