گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت بسپار صنعت آبنوس در مصاحبه تصویری با معدن نیوز خبر داد؛

خدمتی جدید به فولادی ها برای حضور بهتر در بازارهای جهانی/ فناوری VCI برای نخستین بار در ایران ارائه شد

خدمتی جدید به فولادی ها برای حضور بهتر در بازارهای جهانی/ فناوری VCI برای نخستین بار در ایران ارائه شد
پایگاه خبری معدن نیوز - حامد جوادی مدیرعامل شرکت بسپار صنعت آبنوس در مصاحبه تصویری با معدن نیوز با بیان اینکه این شرکت یک شرکت دانش بنیان است گفت: این شرکت از سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه نگهداری تجهیزات فلزی فعال بوده و تجربیات سایر کشورها در این زمینه را در حیطه کاری خود گنجانده است.
  بزرگنمايي:

جوادی به معدن نیوز اظهار داشت: محصولی که توسط این شرکت دانش بنیان تولید شده فیلم های VCI می باشد که برای نگهداری تجهیزات و لجستیک ورق های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیرعامل بسپار صنعت آبنوس افزود: ما توانستیم این محصول و تکنولوژی را که در دنیا برای صنایع مهم و حساس استفاده می گردد، در ایران برای نخستین بار بومی سازی نماییم تا از بسیاری از تخریب هایی که برای فلزات اتفاق می افتد جلوگیری نماییم. 
وی با بیان اینکه ما برای نخستین بار موفق به کسب این فناوری در ایران با استانداردهای مورد نیاز بین المللی شدیم گفت: در همین راستا تاکنون خدمات خوبی به فولادسازان کشور داشتیم و به جرات می توان گفت از این پس فولادسازان ما می توانند از این بسته بندی همچون سایر فولادسازان جهان مانند ارسلورمتال، نیپون استیل و پوسکو استفاده نموده و بهره لازم را ببرند و محصولات خود را با کیفیت بهتر صادر نمایند.
جوادی در خاتمه گفت: بسپار صنعت آبنوس آمادگی خود را برای ارائه خدمات به فولادی ها با هدف ارائه بهتر محصولات در بازارهای هدف صادراتی اعلام می دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد