آلومینیوم و مس

اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی های مجتمع های مس شهربابک و سرچشمه برگزار شد‌

اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی های مجتمع های مس شهربابک و سرچشمه برگزار شد‌
پایگاه خبری معدن نیوز - در نخستین روز از فصل پاییز، اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی های مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک به میربانی روابط عمومی مجتمع مس شهربابک در روستای تاریخی میمند برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، در این نشست که به منظور هم افزایی و همکاری بیشتر و استفاده از تجارب یکدیگر برای ارتقاء امور دو مجتمع برگزار شد، مدیران روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه و شهربابک، روسای روابط عمومی دو مجتمع و جمعی از سرپرستان و مسئولین روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه و شهربابک حضور داشتند.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک در این نشست با خیرمقدم به مدیران و مسئولین روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برای حضور در شهربابک و برگزاری این نشست، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این نشست هم اندیشی فتح بابی برای همکاری های بیشتر و آشنایی بیشتر همکاران گردد.
محمدرضا فاتحی گلاب افزود: امیدواریم بتوانیم از تجارب روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه استفاده کنیم تا بتوانیم کار خود را به نحو بهتری به پیش ببریم و بتوانیم آنچه که در مجتمع مس شهربابک انجام می گیرد به نحو مطلوب منعکس نماییم.
وی بر ارتباطات بیشتر روابط عمومی های دو مجتمع مس شهربابک و سرچشمه تاکید کرد و گفت: امیدواریم ارتباطات بیشتری بین دو مجتمع و سازمان ها و شرکت ها انجام شود چرا که شرکت ملی صنایع مس ایران از شرکتهای تراز اول کشور می باشد.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک خاطرنشان کرد: این روابط عمومی ها هستند که می توانند نقش مهم و خوبی در شناساندن صنایع مس و اتفاقاتی که در این شرکت رخ می دهد ایفا کنند.
بنا به این گزارش، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه نیز در این نشست اظهار کرد: برگزاری این نشست از یک ماه گذشته برنامه ریزی شده بود اما به دلایل شرایط کاری این برنامه تا امروز به تعویق افتاد.
محمدرضا رجب پور تصریح کرد: وظیفه داشتیم که به اتفاق همکاران به شهربابک آمده و با این بازدید همکاران دو مجموعه همدیگر را از نزدیک ملاقات کنند.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست را آشنایی مسئولین روابط عمومی دو مجتمع و همفکری و همکاری روابط عمومی های دو مجتمع مس شهربابک و سرچشمه در برخی زمینه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با تبادل این همکاری ها هم همکاران ما از تجارب روابط عمومی مجتمع مس شهربابک استفاده می نمایند و هم مسئولان روابط عمومی مجتمع مس شهربابک می توانند از تجارب همکاران ما بهره ببرند.
رجب پور با تاکید بر اینکه باید همکاری دوجانبه روابط عمومی های دو مجتمع مس شهربابک و سرچشمه الگویی برای همکاری دیگر واحدهای این مجتمع ها شود، عنوان کرد: باید اعلام کنیم که روابط عمومی های دو مجتمع با هم و همراه هم هستند.
وی بار دیگر بر همراهی روابط عمومی های دو مجتمع مس شهربابک و سرچشمه تاکید کرد و گفت: در اموری که می توانیم به صورت مشارکتی پیش رویم علی الخصوص جشن ها و مراسمات ما آماده همراهی و همکاری هستیم.
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در پایان خاطرنشان کرد: ما علاقه داریم که این نشست ها تداوم یابد و با همفکری همکاران روابط عمومی دو مجتمع اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.
در ادامه این جلسه روئسا، سرپرستان و مسئولین برخی واحدهای روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و شهربابک به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص همکاری های هر چه بیشتر این واحدها پرداختند.

گفتنی است، روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در حاشیه اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی های مجتمع های مس شهربابک و سرچشمه  از محمد رضا فاتحی گلاب مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی شهربابک تقدیر کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد