سایر عناصر و مواد

به گزارش معدن نیوز؛

بهای سیلیکومنگنز هند به پایین ترین سطح دو سال اخیر رسید

بهای سیلیکومنگنز هند به پایین ترین سطح دو سال اخیر رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - استیل مینت گزارش داده که قیمت های سیلیکومنگنز هند در هشتمین هفته در بازار داخلی و صادراتی سقوط کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در بازار داخلی هند خریداران در حال مذاکره برای کاهش قیمت ها و قیمت های پایین تر هستند درحالی که تولیدکنندگان پس از آنکه مجبور شدند سطوح قیمتی خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهند، در تلاش برای تثبیت قیمت ها هستند.
قیمت ها به پایین ترین سطح دو سال اخیر رسیده و تولیدکنندگان متحمل خسارت های بزرگی شده اند اما به نظر می رسد اکنون چشم انداز بازار اندکی مثبت شده زیرا تولید کاهشی است و به زودی شاهد کاهش عرضه مازاد در بازار خواهیم بود.
در بازار صادراتی به واسطه اینکه برخی تولیدکنندگان مالزیایی و اوکراینی، سیلیکو منگنز را به قیمت های بسیار پایین پیشنهاد می دهند لذا شرایط برای تولیدکنندگان هندی در بازارهای صادراتی سخت شده است.
در بازار صادراتی تقاضا به واسطه کاهش خریدها تضعیف شده زیرا خریداران گزینه های زیادی برای خرید دارند.
در چشم انداز آینده ممکن است قیمت سیلیکو منگنز پایدار باشد اما افزایش قیمت فقط پس از بهبود تقاضای محصولات نهایی فولاد مقدور است با این حال بازار صادراتی به دلیل کاهش قیمت ها از سوی برخی تولیدکنندگان، خوشبینانه نیست. علی رغم بد بودن چشم انداز بازار صادراتی، هنوز هم تولیدکنندگان تمایل بیشتری به سمت بازار صادراتی دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد