سیمان و مصالح

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی خبر داد؛

توزیع ۶ هزار تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان

توزیع ۶ هزار تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این استان به عنوان معین لرستان در سیل بهار امسال تعیین شد، گفت: ۶ هزار و ۴۷۲ تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب در شهرستان چگنی توزیع شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا رضا فرح افزود: همزمان با سیل بهار امسال ساخت و تعمیر2 هزار واحد مسکونی سیلزده لرستان به استان مرکزی واگذار شده است.

وی اظهار داشت: یک هزار واحد از این تعداد تعمیری و 800 واحد نیز احداثی است که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ظرف یک سال آتی عملیاتی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: این بنیاد 2 سال گذشته نیز در ساخت منازل مسکونی مناطق زلزله زده کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب و تعدادی از روستاهای اطراف این شهر، عملیات بازسازی را انجام داده است.

رضافرح افزود: سه هزار و 33 واحد در شهرستان چگنی لرستان در سیل بهار امسال خسارت دیدند.

وی اظهار داشت: 153 میلیارد و 485 میلیون ریال به 2 هزار و 123 واحد خسارت دیده سیل اخیر در شهرستان چگنی لرستان به صورت بلاعوض کمک شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: کارشناسان در سیل اخیر شهرستان چگنی یک هزار و 969 واحد احداثی و یک هزار و 64 واحد تعمیری را شناسایی کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: 2 هزار و 964 نفر از مالکان هم برای دریافت تسهیلات با بانک های عامل عقد قرارداد بسته اند.

رضافرح افزود: تعمیر 747 واحد، آواربرداری یک هزار و 282 واحد، پی کنی یک هزار و 225 واحد، اجرای فونداسیون 941 واحد، اجرای اسکلت 656 واحد، اجرای سقف 410 واحد، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی 220 واحد ازخدماتی است که بنیاد مسکن نقلاب اسلامی استان مرکزی به واحدهای خسارت دیده از سیل در چگنی ارایه کرده است.

استان مرکزی با دار بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد