فولاد و آهن

رکورد تولید روزانه بخش احیا و واحد زمزم فولاد خوزستان در کمتر از یک سال مجددا شکسته شد/ مجموع تولید روزانه واحدهای زمزم به مقدار ۶۱۲۴ تن رسید

رکورد تولید روزانه بخش احیا و واحد زمزم فولاد خوزستان در کمتر از یک سال مجددا شکسته شد/ مجموع تولید روزانه واحدهای زمزم به مقدار ۶۱۲۴ تن رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - غلام رضا طالبی مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان با اعلام خبر شکسته شدن کرورد تولید روزانه در بخش احیا و واحد زمزم افزود: رکورد تولید روزانه زمزم ۲ در سوم مهرماه ۹۸ به ۳۲۵۱ تُن رسید. رکورد قبلی در دوازدهم مهر ماه سال ۹۶ و به مقدار ۳۱۹۶ تن به ثبت رسیده بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طالبی در مورد تولید روزانه مجموع زمزم ها نیز گفت: در چهارم مهرماه مجموع تولید واحدهای زمزم به مقدار 6124 تُن رسید که حد نصاب جدیدی برای این واحد به شمار می آید. پیش از این رکورد تولید زمزم ها در نهم اسفند سال 97 و به مقدار 6084 تُن بوده است.
مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید ضمن قدردانی از تلاش فولاد مردان در دستیابی به رکوردهای تولید افزود: برنامه ریزی، انگیزه و همت جهادی از عوامل تاثیرگذار در دستیابی به رکوردهای تولید در واحدهای مختلف شرکت فولاد خوزستان است.
طالبی از حرکت منطبق بر برنامه تولید سالانه فولاد خوزستان خبر داد و اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال توانستیم، نزدیک به صددرصد برنامه های پیش بینی شده را تولید کنیم؛ امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و همت کارکنان در پایان سال 98 به تولید سه میلیون هشتصد هزار تُن فولاد دست پیدا کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد