اخبار استان ها

امروز برگزار شد؛

تشکیل جلسه شورای معادن استان آذربایجان غربی با معرفی کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس

تشکیل جلسه شورای معادن استان آذربایجان غربی با معرفی کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس
پایگاه خبری معدن نیوز - جلسه شورای معادن استان آذربایجان غربی با معرفی کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران،در جلسه امروز شورای معادن استان آذربایجان غربی که به ریاست استاندار برگزار شد، رئیس شورای هماهنگی طرح، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح، رئیس سازمان صمت استان، رئیس اتاق بازرگانی استان،نماینده سازمان زمین شناسی، عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و مدیران و دست اندرکاران بخش معدن استان حضور داشتند، ضمن معرفی طرح، جایگاه کارگروه استانی در شورای معادن استان اشاره شد و نمونه اقدامات انجام شده درخصوص طرح احیا معادن کوچک مقیاس در سایر استان ها معرفی گردید.

بر اساس این گزارش با توجه به ابلاغ تعیین جایگاه و ساختار کارگروه استانی طرح از طرف معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، این کارگروه با نگاه فعال سازی بخش معدن به عنوان یک فرصت در تصمیم گیری شورای معادن استان ها ایفای نقش خواهد داشت.

ایجاد یا افزایش اشتغال و تولید مبنای تصمیم گیری و پیشنهادات کلینیکی خواهد بود که برای موارد دریافت شده در کارگروه لحاظ خواهد شد.

 لازم به ذکر است مواردی که در گذشته از طریق شورای عالی معادن ابلاغ یا تصمیم گیری شده است مورد پذیرش طرح قرار نخواهد گرفت و پروانه هایی در طرح مورد بررسی قرار خواهند گرفت که اعتبار از لحاظ مدت  زمان و مالکیت داشته باشند.

👈بر اساس این گزارش قبل از پذیرش درخواست ها، سازمان صمت استان ها بایستی  اعتبار سنجی پروانه ها و سوابق آنرا را صحه گذاری نمایند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد