فولاد و آهن

فردا مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدال زرین حرفه ای گرایی در روابط عمومی را کسب می کند

فردا مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدال زرین حرفه ای گرایی در روابط عمومی را کسب می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - دومین مدال زرین حرفه ای گرایی در روابط عمومی به مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، هفتمین کنفرانس ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی ، صبح  شنبه 13 مهرماه، با حضور جمع کثیری از فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

به گزارش دبیرخانه هفتمین کنفرانس ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی، این کنفرانس با عنوان روابط عمومی دیجیتال برگزار گردیده و اساتید و صاحب نظران ضمن سخنرانی به ارایه مقالات برگزیده خواهند پرداخت.  

این گزارش می افزاید: در جریان برگزاری هفتمین رویداد ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی، انتخاب و معرفی مدیر نمونه ملی روابط عمومی در حوزه صنعت در بخش مسوولیت های اجتماعی از دیگر برنامه های این کنفرلنس بوده که در این دوره پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط اعضای شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران، و اعضای شورای سیاست گذاری هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی، مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از شرکت های گروه فولاد مبارکه اصفهان، شایسته ی تقدیر گردیده و در این کنفرانس مدال زرین دومین *مدیر ملی  جهادی حرفه ای گرایی در روابط عمومی در حوزه مسوولیت های اجتماعی*  را دریافت خواهند کرد. تقدیر از  خانواده های پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه تقدیر از مدیران روابط عمومی منتخب کنفرانس از دیگر برنامه های  هفتمین کنفرانس ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی می باشد.

گزارش دبیرخانه کنفرانس می افزاید: تجلیل و تقدیر از خانواده های مرحوم میرزابابا مطهرنژاد و هوشنگ عباس زاده از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه تقدیر و تجلیل از  روسای مرکز روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیران روابط عمومی شرکت های فولادمبارکه اصفهان، ایران خودرو، سایپا، کمیته امداد، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان، بیمه سرمد، بانک آینده و شهردای اصفهان از دیگر برنامه های این کنفرانس خواهد بود.

شایان ذکر است هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی فردا در دو نوبت صبح و عصر در تالار همایش های هتل المپیک برگزار می‌گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد