رویدادها و گزارش های ویژه

ماینکس ۲۰۱۹ با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران از فردا آغاز بکار می کند

ماینکس ۲۰۱۹ با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران از فردا آغاز بکار می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - هشتمین نمایشگاه سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX ۲۰۱۹) و هشتمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی متالورژی و مواد (iMat۲۰۱۹) از ۱۵-۱۷ مهرماه ۱۳۹۸ با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران در تهران برگزار می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، MINEX2019 با هدف ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین‌آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، هم‌اندیشی با مقامات، اساتید، دست‌اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی، معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌ها و شناسایی و معرفی توانمندی‌های معدنی ایران برگزار خواهد شد.
معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات، بورس و اقتصاد، صنایع معدنی، اکتشاف، ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، دانشگاه و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی بخش‌های مختلف این نمایشگاه بین‌المللی هستند که در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ماینکس 2019 با حضور بیش از 130 شرکت و بنگاه اقتصادی داخلی و خارجی از 18 کشور بزرگ روز دوشنبه 15 مهرماه با حضور مسئولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان نظام‌مهندسی معدن و بنگاه‌های بزرگ معدنی کشور در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد