رویدادها و گزارش های ویژه

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس و مدیر اجرایی ماینکس در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

۱۳۰ شرکت در نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۹ حضور یافتند/ برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی همزمان با برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی

۱۳۰ شرکت در نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۹ حضور یافتند/ برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی همزمان با برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس و مدیر اجرایی ماینکس در مصاحبه تصویری با معدن نیوز از حضور ۱۳۰ شرکت در این نمایشگاه خبر داد.
  بزرگنمايي:

محمدرضا شینی مقدم مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس و مدیر اجرایی ماینکس در مصاحبه تصویری با معدن نیوز ضمن بیان اینکه هشتمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی و هشتمین همایش متالورژی و مواد به طور همزمان با یکدیگر در حال برگزاری است گفت: این نمایشگاه از روز پانزدهم مهر ماه و به مدت سه روز کار خود را آغاز کرد.
مقدم به معدن نیوز عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه جانبی در این رویداد ارائه آخرین دستاوردها، تجهیزات و تکنولوژی ها و در نهایت معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس و مدیر اجرایی ماینکس افزود: در همایش متالورژی و مواد حدود 700 مقاله ارائه شد. اهد استقبال خوبی در نمایشگاه نیز بودیم و حدود 130 شرکت و 18 کشور حضور داشتند.
وی ادامه داد: همزمان با نمایشگاه، 30 کارگاه آموزشی نیز با همکاری دانشگاه ها، تشکل ها و ازمان های مرتبط برگزار گردید که بعضی برخی از این دوره ها برای نخستین بار بود که برگزار می شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد