رویدادها و گزارش های ویژه

رئیس خانه معدن ایران در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

معدن نیازمند آینده پژوهی به منظور استفاده از تکنولوژی های نو است/ سیاست گذاری تصمیم سازان در بخش معدن برمبنای آینده پژوهی باشد

معدن نیازمند آینده پژوهی به منظور استفاده از تکنولوژی های نو است/ سیاست گذاری تصمیم سازان در بخش معدن برمبنای آینده پژوهی باشد
پایگاه خبری معدن نیوز - رئیس خانه معدن ایران لازمه توسعه بخش معدن را آینده پژوهی خواند و گفت: باید سیاست گذاری تصمیم سازان در این بخش بر مبنای آینده پژوهی باشد.
  بزرگنمايي:

محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران در مصاحبه تصویری با معدن نیوز با بیان اینکه ماینکس هم یک کنفرانس و هم یک نمایشگاه تخصصی حوزه معدن و صنایع معدنی است اظهار داشت: امروز کشور در حال توسعه است و در شرایط خاصی قرار گرفته ایم و اینگونه رویدادها در راستای اعلام مزیت های جذب سرمایه گذاری است.
رئیس خانه معدن گفت: در چنین شرایطی اگر بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر، مزیت های معدنی را به جامعه کشور خوب تعریف کنیم قاعدتا اثرات آنرا در تصمیم سازی های کشور به خوبی خواهیم دید.
بهرامن افزود: در هشتمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی نقدها و آمارهای بسیار خوبی مطرح و ارائه شد که بدون اقرار تا به امروز در بخش معدن وجود نداشته است برای نمونه دکتر سعدمحمدی آینده آینده پژوهی را در بخش معدن مطرح کرد.
وی ادامه داد: در خانه معدن نیز در یک سال گذشته همواره بر بحث آینده پژوهی در بخش معدن تاکید شده است چون بدون آینده پژوهی قطعا قادر نخواهیم بود از تکنولوژی های نو استفاده نماییم و براساس شرایط آینده خودمان را تجهیز کنیم.
رئیس خانه معدن ایران خاطرنشان کرد: با آمار و ارقام صحیح از حوزه معدن می توانیم سیاست سازان و تصمیم گیران را به سمت خودمان بکشانیم تا سیاست گذاری آنها نیز برای بخش معدن بر مبنای آینده پژوهی باشد و حتما توسعه را در این شرایط خواهیم داشت.
وی توسعه را از ملزومات حوزه معدن خواند و گفت: معدن ثروت خدادادی است که به ما داده شده و می توان از ثروت نفت در توسعه زیرساخت ها و از ثروت معدن در توسعه اشتغال و تامین نیاز صنایع خود و کشورهای منطقه استفاده نمود.
بهرامن در خاتمه یادآور شد: توسعه بخش معدن در راه است و تنها با علم در کشور اتفاق خواهد افتاد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد