اخبار استان ها

رشد ۲۱ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان کهگیلویه و بویر احمد در نیمه اول سال

رشد ۲۱ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان کهگیلویه و بویر احمد در نیمه اول سال
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۸ بیش از ۳ هزار و ۴۷۳ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دارا فرامرزی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در وصول حقوق دولتی معادن، در شش ماهه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97، بیش از 21 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد بیش از 21 درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 97، وصولی حقوق دولتی 2 هزار و 855 میلیون ریال بوده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمداز وجود 74 فقره پروانه بهره برداری معدن در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این معادن با سرمایه گذاری بیش از 402 میلیارد ریال و اشتغال 724 نفر، دارای بیش از یک میلیارد و 516 میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر 44 معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.

فرامرزی اضافه کرد: عمده مواد معدنی استان، مواد اولیه سیمان، گچ، اهک،سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت ، سلستین، مارن و ....می باشد


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد