گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

آماده اجرای دانش فنی ذوب آهن در سایر شرکت ها هستیم

آماده اجرای دانش فنی ذوب آهن در سایر شرکت ها هستیم
پایگاه خبری معدن نیوز - امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان در مصاحبه تصویری با معدن نیوز با بیا اینکه این شرکت که یکی از شرکت های تابعه ذوب آهن اصفهان است در سال ۹۵ تاسیس شد گفت: صد درصد سهام این شرکت متعلق به ذوب آهن می باشد و فعالیت هایی که در پویش ساخت در حال انجام است شامل فعالیت هایی در خطوط تولید، بخش های ساخت و اجرا می باشد.
  بزرگنمايي:

ایرانپور به معدن نیوز اظهار داشت: یکی از فعالیت های اصلی و ماموریت هایی که برای شرکت پویش ساخت تعریف شده فعالیت های مهندسی و ساخت است. این شرکت تجهیزات مختلف مورد نیاز ذوب آهن اصفهان را ازجمله تابلوهای برق و سیستم های نوارنقاله را طراحی و ساخته و در بخش تولید، فرآوری کارخانه سرباره و فرآوری کارخانه قراضه ذوب آهن و در بخش اجرا مخزن آب اضطراری، خطوط انتقال آب و پساب و یادواره شهدای ذوب آهن را اجرا کرده ایم.
مدیر عامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: عمده فعالیت های خدماتی ذوب آهن از قبیل سیستم حمل و نقل و سیستم نگهداری جانبی نیز در اختیار شرکت مهندسی و پویش ساخت می باشد و از اینرو پویش ساخت فعالیت های متنوعی را در کنار ذوب آهن در حال انجام است.
ایرانپور یکی از فعالیت هایی که از ابتدای سال توسط پویش ساخت آغاز شده را ریخته گری سنگین قطعات فولادی از قبیل پاتیل های حمل سرباره، قطعات سنگین هدوال سیمان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در حال ریخته گری کوره پاتیل های ذوب آهن اصفهان می باشیم و از شرکت های مختلفی شامل مس سرچشمه، فولاد مبارکه و ... سفارش گرفته ایم و آمادگی ساخت قطعات سنگین فولادی را در ذوب آهن اصفهان داریم و از شرکت های فولادی و معدنی و سایر شرکت ها که نیازمند توان پویش ساخت می باشند چه در ساخت سرندها که تجربه آن در ذوب آهن موجود است و چه پاتیل ها دعوت به عمل می آوریم.
وی در خاتمه افزود: مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن این توان را دارد که دانش فنی ذوب آهن را در سایر شرکت ها نیز ایجاد و عملیاتی نمایید و این از ماموریت های شرکت می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد