سنگ آهن و ذغال سنگ

به همت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و اداره فرهنگ و ارشاد سیرجان:

دومین جشنواره سراسری داستان کوتاه آهن آغاز به کار کرد

دومین جشنواره سراسری داستان کوتاه آهن آغاز به کار کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - دومین جشنواره کشوری داستان کوتاه آهن به همت روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان با انتشار فراخوان جشنواره، آغاز به کار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، دومین جشنواره داستان آهن در سه بخش «آزاد»  «ویژه» و «نگاه مردمی» برگزار می‌شود، بخش ویژه جشنواره با رویکرد رونق تولید به دو موضوع می‌پردازد؛ «معدن سنگ آهن» و «نگاهی به زندگی کارگران معادن».
بنا بر این گزارش، شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است؛ آثاری که به لحاظ فرم قالب هنری در محدوده داستان کوتاه قرار می گیرند، بایستی در چارچوب شیوه اعلامی ارسال آثار این جشنواره که در فراخوان منتشر شده است، ارسال گردد؛ مهلت ارسال آثار از تاریخ انتشار فراخوان تا 10 آذر ماه 1398 در نظر گرفته شده است.
داوران این جشنواره آقایان رضا زنگی آبادی، احمد اکبرپور، محمدعلی رکنی و مجتبی شول افشارزاده می باشند که از اساتید و نویسندگان مطرح کشور و داوران جشنواره های برتر کشوری هستند؛ علاوه بر سه نفر برگزیده و جوایز ویژه جشنواره به 10 اثر برتر از دید هیئت داوران و برگزیدگان دور اول جوایزی اهدا خواهد شد.
گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشروح فراخوان جشنواره می توانند در روزهای اداری از ساعت 9 لغایت 14 با شماره همراه 09355400208 تماس حاصل نمایند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد