فولاد و آهن

تهدید ترامپ برای متوقف کردن حمله ترکیه به سوریه؛

تعرفه واردات فولاد ترکیه به ۵۰ درصد افزایش می یابد/ مذاکرات تجاری با ترکیه را متوقف می کنیم

تعرفه واردات فولاد ترکیه به ۵۰ درصد افزایش می یابد/ مذاکرات تجاری با ترکیه را متوقف می کنیم
پایگاه خبری معدن نیوز - ترامپ برای محدود کردن خسارات از ترکیه خواست تا حمله نظامی به سوریه را متوقف نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، Mike Pence معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: ترامپ در تماس تلفنی با رجب طیب اردغان رئیس جمهور ترکیه خواستار آتش بس فوری شده است. وی در این تماس تلفنی گفته به زودی به منطقه سفر خواهد کرد تا برای میانجیگری درخصوص این بحران تلاش نماید.

وی ادامه داد: آمریکا حمله ترکیه به سوریه را تایید نمی کند و از ترکیه می خواهد به این خضونت خاتمه دهد و به میز مذاکره بازگردد.

ترکیه از روز چهارشنبه هفته قبل یعنی درست چند روز بعد از آنکه اردوغان در تماس تلفنی به ترامپ گفته بود قصد دارد برنامه ای را علیه متحدان کرد آمریکا در منطقه به پیش ببرد، عملیات مرزی را در شمال سوریه آغاز کرد.

ترامپ نیز با تصویب قانونگذاران کنگره آمریکا، اعمال تحریم های جدید علیه مقامات فعلی و دولت پیشین ترکیه را به دلیل مشارکت در عملیات نظامی ترکیه در شمال سرویه را صادر کرد.

ترامپ در بیانیه ای اظهار داشت: تعرفه واردات فولاد از ترکیه را علیرغم اینکه 6 ماه آنرا کاهش داده بود تا 50 درصد افزایش داده است و مذاکرات تجاری و توافقنامه 100 میلیارد دلاری با ترکیه را متوقف کرده است.

ترامپ گفته، متاسفانه به نظر نمی رسد که ترکیه احمله خود به شمال سوریه را کاهش دهد.

Steven Mnuchin وزیر خزانه داری آمریکا نیز گفت: آمریکا تحریم هایی را برای وزرای دفاع و انرژی در نظر گرفته و تحمیل می کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد