فولاد و آهن

تقدیر مدیرعامل فولاد مبارکه از اقدام هلدینگ متیل در طرح استارت آپ توزیع فولاد کشور/ توزیع محصولات فولادی در سطح خرده فروشی ساختارمند می شود

تقدیر مدیرعامل فولاد مبارکه از اقدام هلدینگ متیل در طرح استارت آپ توزیع فولاد کشور/ توزیع محصولات فولادی در سطح خرده فروشی ساختارمند می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - نشستی با موضوع زنجیره توزیع محصولات فولادی، چالش‌های پیش رو و استراتژی‌های جدید برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد متیل، نشست تخصصی زنجیره توزیع محصولات فولادی، چالش‌های پیش رو و استراتژی‌های جدید، دیروز 23 مهر ماه با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه و معاونین این مجموعه و محسن رضیعی مدیرعامل هلدینگ متیل و مدیران گروه، برگزار شد.

در این مراسم عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن تحسین گروه فولاد متیل به دلیل اقدام این شرکت درخصوص طرح استارت‌آپ که طرح توزیع فولاد کشور است، گفت: اینکه گروه فولاد متیل به موضوع استارت‌آپ می‌پردازد، اقدام خوبی است که باید از آن قدردانی و حمایت شود.

وی ادامه داد: سیاست‌های تمامی مراکز خدماتی هلدینگ متیل باید هماهنگ و همگن باشد.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: باید در تمام کشور این‌گونه اقدام‌ها در قالب یک نظام استارت‌آپی انجام شود تا همگان از مزایایی که به همراه دارد، مطلع شوند و از این مزایا بهره‌مند شوند.

در پایان باید گفت، برگزاری اینگونه نشست‌ها موجب ارتقای صنعت فولاد و شبکه توزیع کشور می‌شود.پ

گفتنی است، در آینده ای نزدیک از استارت آپ توزیع محصولات فولادی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی شرکت فولاد متیل به عنوان بزرگترین شبکه توزیع محصولات فولادی کشور رونمایی خواهد شد.

این استارت آپ یک نرم افزار جامع به منظور ساختاردهی به شبکه توزیع محصولات فولادی در سطح خرده فروشی و با هدف توزیع محصولات فولادی به مصرف کنندگان نهایی است.

در این نرم افزار کلیه مراکز خدماتی در یک ساختار منسجم نیازهای شبکه خرده فروشی را سفارش گیری کرده و از طریق نقش آفرینی برای کلیه بازرگانان این حوزه محصولات فولادی را به دست مصرف کنندگان نهایی می رسانند. این نرم افزار در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد