سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز گزارش می دهد؛

ثبات تولید سنگ آهن آنگلوامریکن/ تولید گندله در سه ماهه سوم سال رشد ۴ درصدی داشت

ثبات تولید سنگ آهن آنگلوامریکن/ تولید گندله در سه ماهه سوم سال رشد ۴ درصدی داشت
پایگاه خبری معدن نیوز - تولید سنگ آهن آنگلوامریکن برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ ثابت بوده و به ۱۰.۵ میلیون تن رسیده است. دلیل این ثبات تولید این بود که افزایش تولید در معادن Sishen با کاهش تولید معادن Kolomela به جهت بهینه سازی این واحد معدنی جبران شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تولید سنگ آهن آنگلوامریکن برای سه ماهه سوم سال 2019 ثابت بوده و به 10.5 میلیون تن رسیده است. دلیل این ثبات تولید این بود که افزایش تولید در معادن Sishen با کاهش تولید معادن Kolomela به جهت بهینه سازی این واحد معدنی جبران شده است.

در بین ماه های ژانویه تا سپتامبر کل تولید سنگ آهن آنگلوامریکن 30.6 میلیون تن بود که 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت. تولید 9 ماهه پارسال 32.9 میلیون تن گزارش شده بود.

صادرات سنگ آهن آنگلوامریکن در سه ماهه سوم سال با کاهش مواجه شده و از 9.8 میلیون تن سه ماهه دوم سال به 9.7 میلیون تن در سه ماهه سوم سال رسیده است.

فروش داخلی سنگ آهن این شرکت نیز با 32 درصد افت از 720 هزار تن به 500 هزار تن رسید.

تولید گندله معادن Minas-Rio در سه ماهه مورد بررسی 6.1 میلیون تن بود درحالی که در سه ماهه دوم سال 5.9 میلیون تن بوده است.

به طور فصلی تولید نسبت به سه ماهه سوم سال نیز به شدت رشد داشت.

در 9 ماهه سال نیز تولید گندله این شرکت 17 میلیون تن گزارش شده که رشد چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت چراکه تولید گندله 9 ماهه پارسال 3.2 میلیون تن بود.

با وجود رشد تولید، فروش گندله اما کاهشی بوده و فروش گندله میناس ریو از 6.59 میلیون تن سه ماهه دوم به 5.7 میلیون تن در سه ماهه سوم سال کاهش یافت.

با توجه به از سر گیری فعالیت در این معدن از دسامبر 2018، فروش گندله در نیمه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد