فولاد و آهن

شناسایی سود ۵۷۶ ریالی فولاد هرمزگان در نیمه اول سال

شناسایی سود ۵۷۶ ریالی فولاد هرمزگان در نیمه اول سال
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۸ به ازای هر سهم ۵۷۶ ریال سود محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد کاهش یافته که عمدتاً ناشی از رشد ۱۱۸ درصد سایر هزینه‌های شرکت بوده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره 6 ماهه منتهی به شهریور 1398 به ازای هر سهم 576 ریال سود محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد کاهش یافته که عمدتاً ناشی از رشد 118 درصد سایر هزینه‌های شرکت بوده است.

سود هر سهم هرمز در تابستان نسبت به بهار 136 ریال بالاتر بود به گونه ای که سود بهار 220 ریال بوده درحالی که در تابستان به 356 ریال افزایش یافته است. 

هرمز با سرمایه ثبت شده 15 هزار میلیارد ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی 98 مبلغ 8 هزار و 645 میلیارد و 138 میلیون ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 30 درصدی داشته است. 

سود خالص شرکت در تابستان 534 میلیارد تومان برآورد شد که نسبت به بهار امسال 62 درصد رشد داشته اما نسبت به تابستان سال قبل افت 53 درصدی را به ثبت رسانده است.

حاشیه سود ناخالص شرکت در این فصل 35 درصد گزارش شده است. در حالی که این عدد در فصل گذشته 28 درصد بوده است.

فروش شرکت هزار و 240 میلیارد تومان در تابستان بود که نسبت به فصل گذشته 16 درصد افت داشته است. این شرکت در تابستان امسال حدود 196 میلیارد تومان سود از محل تسعیر ارز شناسایی کرده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد