ورزش بنگاه ها

بسته ورزشی ذوب آهن به مدارس شهرستان لنجان

بسته ورزشی ذوب آهن به مدارس شهرستان لنجان
پایگاه خبری معدن نیوز - در راستای مسئولیت های اجتماعی و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، طی آیینی با حضور علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان لنجان، یکم مهرماه، ۳۱۵ بسته ورزشی از سوی ذوب آهن به مدارس این شهرستان اهدا شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در راستای مسئولیت های اجتماعی و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، طی آیینی با حضور علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان لنجان، یکم مهرماه، 315 بسته ورزشی از سوی ذوب آهن به مدارس این شهرستان اهدا شد.
علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در این آیین، گفت: با تاکید مهندس یزدی زاده، پویایی و شادابی دانش آموزان شهرستان لنجان از اولویت مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن می باشد.
وی ، سطح تعامل دو مجموعه را قابل قبول دانست و افزود: با تعامل و هماهنگی های مستمر سطح این تعاملات تقویت و بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
مدیر روابط عمومی ذوب آهن با اشاره به مسابقات ورزشی آموزشگاه های لنجان که سال گذشته به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی توسط ذوب آهن برگزار شد، تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان بنا بر مسئولیت های اجتماعی خود از برگزاری مسابقات دانش آموزی و بومی ، محلی در سطح شهرستان حمایت کرده و در این گونه امور مشارکت فعال خواهد داشت.
وی، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن را متعلق به یکایک مردم لنجان دانست و خاطر نشان ساخت: انتظار می رود همه ما در شهرستان لنجان نسبت به تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن تعلق خاطر داشته باشیم و در مسابقات گوناگون به عنوان هوادار از این تیم ها حمایت کنیم.
ایرج شاهمرادی، رییس آموزش و پرورش زرین شهر گفت: ذوب آهن با تهیه و توزیع امکانات و البسه ورزشی در مدارس شهرستان لنجان نسبت به تربیت نسل جوان و دانش آموزان این شهرستان برنامه های حمایتی خوبی دارد.
وی افزود: با حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیر عامل ذوب آهن اصفهان، فصل نوینی از کتاب تعاملات این شرکت با مجموعه شهرستان لنجان گشوده شده است که آثار و نتایج مثبت آن را بیش از پیش شاهد خواهیم بود.
سید ضیا موسوی، رئیس آموزش و پرورش فولادشهر نیز گفت: ذوب اهن اصفهان در مباحث فرهنگی و تربیتی جوانان منطقه، نقشی برجسته دارد.
وی با بیان این که ذوب آهن اصفهان، منشاء شناسایی و تربیت استعدادهای شهرستان لنجان محسوب می شود افزود: با نگاه ویژه ای که مهندس یزدی زاده به مردم و جوانان شهرستان دارند خیلی از مسائل و مباحث مربوط به آموزش و پرورش لنجان با درایت ایشان و تعامل مناسب حل و فصل شده است.
عیدی محمد قمی، رئیس آموزش و پرورش باغبادران نیز در این آیین گفت: حمایت های ذوب آهن اصفهان از شهرستان لنجان به ویژه در امور تربیتی ، فرهنگی و ورزشی کاملا مشهود است.
وی افزود: دیدگاه حمایتی ذوب آهن از آموزش و پرورش شهرستان باعث شده بخش بزرگی از مشکلات و محدودیت مدارس لنجان برطرف شود.
رئیس آموزش و پرورش باغبادران، حمایت از تیم های باشگاهی ذوب آهن را وظیفه مردم منطقه دانست و گفت: همه ما باید تیم های ورزشی ذوب آهن را در مسابقات گوناگون به طور جدی حمایت و تشویق کنیم.
شایان ذکر است: بسته های اهدایی ذوب آهن به مدارس شهرستان لنجان شامل توپ های فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال و توپ و راکت بدمینتون و پینگ پنگ بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد