سنگ آهن و ذغال سنگ

ثبت رکورد دیگر در تولید کنسانتره مجمتع صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

ثبت رکورد دیگر در تولید کنسانتره مجمتع صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
پاگاه خبری معدن نیوز - کارکنان تلاشگر شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در مهرماه سال جاری توانستند با تولید ۲۴۶ هزار و ۸۱۸ تن کنسانتره سنگ آهن، برگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت اضافه کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد حسین مولوی‌زاده مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، ضمن تایید این خبر از افزایش بهره‌ وری و استفاده‌ ی بهینه از تجهیزات به عنوان دو عاملی که بیشترین تاثیر را در کسب این رکورد داشتند، یاد کرد و اظهار داشت: به طور قطع در سالی که به نام «رونق تولید» نام گذاری شده ‌است، رکوردهای کسب شده از آغاز سال جاری تاکنون، راه این مجموعه را در دستیابی به اهداف سالانه‌ی خود هموارتر خواهد ساخت.

مولوی‌ زاده ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان این شرکت افزود: کارخانه تولید کنسانتره این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 2/5 میلیون تن و بر اساس تولید نامی 208/333 تن به صورت ماهیانه، طراحی شده است و رکورد این ماه 18/5 درصد بالاتر از ظرفیت ماهیانه می‌باشد.

وی همچنین، رکورد قبلی تولید ماهیانه را مربوط به مرداد ماه سال جاری و به میزان 222 هزار و 860 تن کنسانتره اعلام کرد.

مولوی‌ زاده در ادامه به سایر عوامل تاثیرگذار در ثبت این رکورد اشاره کرد و تاکید داشت: همکاری خوب مجتمع سنگان در تامین خوراک مورد نیاز کارخانه، آماده به کار بودن تجهیزات شرکت، برنامه‌ ریزی مناسب تولید، نگهداری و تعمیرات، تامین به موقع قطعات یدکی، بومی سازی لوازم مصرفی، بهره مندی از کارکنان متخصص و مجرب بومی از دلایل دستیابی به این رکورد بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر گفت: با عنایت خداوند متعال و کمک و همدلی همه کارکنان واحدهای مربوطه می‌توانیم به شرایط ایده آل برسیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در پایان از تلاش کارکنان شرکت و همکاری واحدهای پشتیبانی و پیمانکاران حاضر در کارخانه و همچنین از حمایت‌های سهامداران و به خصوص شرکت فولاد خوزستان بعنوان سهامدار عمده، که در تحقق اهداف شرکت همواره مشوق کارکنان بوده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد