فولاد و آهن

ارفع برای دومین ماه پیاپی کمتر از میانگین ماهانه فروخت/ درآمد ۱۵۸۵ میلیارد تومانی آهن و فولاد ارفع تا پایان مهر ماه

ارفع برای دومین ماه پیاپی کمتر از میانگین ماهانه فروخت/ درآمد ۱۵۸۵ میلیارد تومانی آهن و فولاد ارفع تا پایان مهر ماه
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت آهن و فولاد ارفع با سرمایه ثبت شده ۶ هزار میلیارد ریال، در ۷ ماهه امسال مبلغ ۱۵ هزار و ۸۵۴ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع با سرمایه ثبت شده 6 هزار میلیارد ریال، در 7 ماهه امسال مبلغ 15 هزار و 854 میلیارد و 407 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشته است.
ارفع در یک ماهه منتهی به 30 مهر 1398 هم معادل هزار و 386 میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 28 درصد کاهش یافته است. حتی فروش شرکت نسبت به شهریور ماه نیز افت 15 درصد داشته است چراکه فروش شرکت در شهریور ماه 165 میلیارد تومان بوده است. این دومین ماه بود که ارفع پایین تر از فروش ماهانه یعنی 226 میلیارد تومان فروخته است و فروش شرکت 38 درصد پایین تر از فروش ماهانه بود.
این افت تقریبا ناشی از کاهش مقداری 5 هزار تنی فروش بوده است که کل این کاهش در صادرات شرکت بوده است. ارفع پیش از این نیز سابقه صادرات نامنظم را داشته است و افت این ماه لزوما نگران‌کننده نمی‌باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد