فولاد و آهن

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جمع مدیران و کارکنان شرکت فولادمبارکه؛

فولاد مبارکه در افزایش تولید و کاهش انرژی در تراز جهانی می درخشد

فولاد مبارکه در افزایش تولید و کاهش انرژی در تراز جهانی می درخشد
پایگاه خبری معدن نیوز - خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جمع مدیران و کارکنان شرکت فولادمبارکه گفت: فولاد مبارکه در افزایش تولید و کاهش انرژی در تراز جهانی می درخشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جمع مدیران و کارکنان شرکت فولادمبارکه گفت: فولاد مبارکه در افزایش تولید و کاهش انرژی در تراز جهانی می درخشد.

وی افزود: به برنامه های آتی شرکت فولاد مبارکه افتخار می کنیم و از فولاد مبارکه با نگاه بلند مدتِ سودآوری حمایت می کنیم.

غریب پور اظهار داشت؛: ایمیدرو زمینه ساز توسعه منابع معدنی است تا جایی که رشد تولید فولاد کشور در 8 ماهه اول سال میلادی به 6.5 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی ایمیدرو در صنایع مادر، رویکرد توسعه ای است. ظرفیت های توسعه، باید در بنگاه های بزرگ ایجاد شود تا بیشترین سود به کشور بازگردد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه ایمیدرو به اکتشافات توجه بیشتری دارد گفت: 650 هزار کیلومتر مربع در حال حاضر احصا شده و ذخایر قابل اعتمادی به منابع معدنی کشور اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بومی سازی و توجه به توان داخلی از دیگر اهداف ایمیدرو در توانمندسازی کشور در زمینه ساخت تجهیزات است. ایمیدرو با ایجاد روابط سازنده بین بنگاه های اقتصادی، به دنبال حل مشکلات بنگاه های بزرگ صنعتی و معدنی است.

غریب پور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از بازدید از خطوط فولاد مبارکه تاکید کرد: سنگ آهنی ها ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان بزرگ شدند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ها و معادن سنگ آهن در کشور ملزم به تامین مواد اولیه فولادسازان بزرگ کشور شدند.

وی یاداور شد: رشد تولید محصولات فولادی و افزایش صادرات در سال رونق تولید از مهم ترین دستاوردهای صنعتی فولاد مبارکه به شمار می رود. حرکت مجموعه عظیم فولاد مبارکه در راستای همکاری با شرکت های دانش بنیان در بومی سازی  در کشور به عنوان پایلوت زبانزد است.

 حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه نیز در جریان بازدید رئیس هیئت عامل ایمیدرو از این شرکت با اشاره به افزایش میزان تولید در سال رونق تولید در این کارخانه گفت؛ برای خودکفایی و بی نیازی کشور از واردات محصولات فولادی و در جهت اجرای دستورالعمل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، برنامه ها و طرح های افزایش تولید در فولاد مبارکه با تمام توان به اجرا در می آید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد