رویدادها و گزارش های ویژه

تقویت سازوکارهای اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در حوزه ‌ صنایع معدنی/ توسعه اکتشافاتی و اشتغال‌زایی؛ مستلزم توجه به احیا و فعال‌سازی معادن کوچک‌

تقویت سازوکارهای اصلاح  موانع سرمایه‌گذاری در حوزه ‌ صنایع معدنی/ توسعه اکتشافاتی  و اشتغال‌زایی؛ مستلزم توجه به  احیا و فعال‌سازی معادن کوچک‌
معدن نیوز - بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی طی گفتگویی رسانه‌ای در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی گفت: از نگاه تصمیم‌سازان؛ "معدن"، محور توسعه اقتصادی دهه آینده نام گرفته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بهمن حسین‌زاده طی گفتگویی رسانه‌ای در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی گفت: از نگاه تصمیم‌سازان؛ "معدن"، محور توسعه اقتصادی دهه آینده نام گرفته است. از این رو ضرورت برنامه‌ریزی بلندمدت جهت ارتقاء سطح سرمایه‌گذاری، افزایش نرخ اشتغال‌زایی، توسعه اکتشافات معدنی و فعال‌سازی و احیا توسعه معادن کوچک، ایجاد زیر ساخت‌های لازم به منظور نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی برای استفاده مطلوب از معادن؛ نیاز امروز ماست، تا تحولات چشم‌گیری را در بخش رونق صادرات معدنی با بسترسازی نقشه راه معدنی شاهد باشیم.

حسین‌زاده فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌ها و ایجاد ارتباطات تجاری جدید با تقویت روابط قبلی و نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه معدن را از اهداف مهم انگیزه‌های برگزاری پانزدهمین نمایشگاه معدن دانست و افزود: کشورمان ضمن بهره‌مندی از ذخایر غنی و پتانسیل بالا در بخش معدنی، در چنین رویداد صنعتی و نمایشگاهی می‌تواند مزیت‌ها و فرصت‌ها را در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار دهد.

ریس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی؛ در بخش پایانی این گفتگو؛ خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه "ایران کان مین 2019" از جمله‌ی برنامه‌های همزمانی است که طی آن؛ پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین نوآوری و دستاوردهای علمی صنعتی مطلع خواهند شد. این نشست‌های تخصصی معدن و صنایع معدنی توسط اساتید و صاحب‌نظران این رشته برگزار می‌گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد