سنگ آهن و ذغال سنگ

تقدیر مدیرعامل گل گهر از تلاشگران عرصه پدافند غیرعامل در هفته پدافند غیر عامل

تقدیر مدیرعامل گل گهر از تلاشگران عرصه پدافند غیرعامل در هفته پدافند غیر عامل
پایگاه خبری معدن نیوز - جمشید ملارحمن مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی را منتشر نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، جمشید ملارحمن مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی را منتشر نمود.

متن پیام جمشید ملارحمن مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل به شرح ذیل می باشد:

«کاری کنیم که همت فقط مصروف به این نباشد که دشمن را منصرف کنیم یا برای مقابله خودمان را آماده کنیم، نه، کاری کنیم که ما مصونیت در خودمان بوجود بیاوریم، این با پدافند غیر عامل تحقق پیدا می کند.» (مقام معظم رهبری 7/8/91)

بی‌شک پدافند غیرعامل صلح‌آمیزترین، اثربخش‌ترین، پایدارترین و کم‌هزینه‌ترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می‌سازد. پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقشی کلیدی ایفا می‌کند و از این‌رو ضروری است تمام معاونین، مدیران و همکاران محترم برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی لازم و مناسب را برای پیاده کردن اصول و مبانی پدافند غیرعامل در شرکت و حتی کشور انجام دهند.

اینجانب با عنایت به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل با شعار «پدافند غیرعامل، بازدارندگی و مقاومت با رونق تولید» ضمن گرامیداشت این هفته از کلیه همکاران محترم انتظار دارم با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری با عزمی راسخ، اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل را در تمامی مراحل کاری در دستور کار خود قرار داده و در همه تصمیم گیری ها به اعمال مبانی پدافند غیرعامل بیش از گذشته اهتمام ورزند.

در پایان ضمن تقدیر از همه فعالیت های صورت گرفته در این زمینه، از تلاشگران عرصه پدافند غیرعامل و اقدامات کلیه مدیریت ها تشکر و قدردانی می‌کنم و از ایزد منان توفیقات روز افزون تمامی همکاران در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر را خواستارم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد