سنگ آهن و ذغال سنگ

علامت سوال مقابل صادرات کنسانتره و گندله "کگل"

علامت سوال مقابل صادرات کنسانتره و گندله "کگل"
پایگاه خبری معدن نیوز- یکی از نکات قابل توجه گزارش عملکرد مهرماه شرکت معدنی و صنعتی پل پهر، عدم صادرات کنسانتره بوده در‌حالی‌که در شهریورماه صادرات ۵۳ هزار تنی این محصول را شاهد بودیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، درحالی‌که در شهریورماه و ماه‌های پیش از آن شاهد کاهش قابل توجه صادرات کنسانتره و گندله شرکت گل‌گهر بودیم، عملکرد مهر‌ماه این شرکت حاکی از عدم صادرات این محصولات در این ماه است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود پس از رشد چشمگیر نرخ‌های کنسانتره و گندله داخلی شرکت در شهریورماه، نرخ‌های فروش مهرماه این محصولات تفاوت معناداری نداشته و نشان از تثبیت قیمت‌های کنونی دارد.

از نکات قابل توجه گزارش عملکرد مهرماه این شرکت عدم صادرات کنسانتره بوده درحالی‌که در شهریورماه شاهد صادرات 53 هزار تنی این محصول بودیم.

لازم به ذکر است، فروش بیش از 90 هزار تنی کنسانتره داخلی در مهرماه تا حدودی کاهش فروش 87 هزار تنی گندله را در این ماه در مقایسه با ماه گذشته جبران کرده است.

در مجموع کل فروش شرکت در شهریورماه 10.233 میلیارد ریال بوده و مجموع کل فروش هفت ماهه نخست مبلغ 75.433 میلیارد ریال نشان می‌دهد.

مجموع کل مبالغ فروش این شرکت در 7 ماهه سال مالی 1397 معادل 44.059 میلیارد ریال بوده است که به نظر می‌رسد با توجه به فروش 75.433 میلیارد ریال 7 ماهه نخست سال 1398، بی شک در انتهای امسال شاهد عملکرد چشمگیری در سودآوری این شرکت خواهیم بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد