فولاد و آهن

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور در غرفه فولاد مبارکه مطرح کرد؛

تلاش ورق خودرو برای توسعه کیفیت و تامین نیاز خودروسازان کشور با استفاده از توان داخلی و بومی سازی علیرغم تحریم ها

تلاش ورق خودرو برای توسعه کیفیت و تامین نیاز خودروسازان کشور با استفاده از توان داخلی و بومی سازی علیرغم تحریم ها
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور در غرفه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ابراز داشت: فولاد مبارکه از سال ۹۳ به تولید ورق خودرو رو آورد و این رسالت به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سپرده شد. خوشبختانه از زمان راه اندازی هر سال در زمینه تولید سیر صعودی داشته ایم تا آنجا که در سال ۹۶ موفق شدیم کل نیاز های ایران خودرو و ساپکو را در قسمت داخلی بدنه پوشش دهیم و ۴۰ درصد از تولید ما در حوزه خودرویی توزیع شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور در غرفه فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ابراز داشت: فولاد مبارکه از سال 93 به تولید ورق خودرو رو آورد و این رسالت به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سپرده شد. خوشبختانه از زمان راه اندازی هر سال در زمینه تولید سیر صعودی داشته ایم تا آنجا که در سال 96 موفق شدیم کل نیاز های ایران خودرو و ساپکو را در  قسمت داخلی بدنه پوشش دهیم و  40 درصد از تولید ما در حوزه خودرویی توزیع شد.
وی افزود: شایان ذکر است با وجود مشکلاتی که متاسفانه برای صنعت خودرو کشور به وجود آمده و مشکلاتی که خودروسازها برای پرداخت بدهی هایشان داشته اند، همچنان سفارشات و همکاری های ما ادامه داشته است. در حال حاضر در حال گسترش فضای کاریمان هستیم و در گام نخست، تلاش داریم با اعمال اصلاحات در خط تولید، بدنه رویه خودرو را تولید کنیم و با وجود مشکلات به وجود آمده به جهت تحریم ها با بومی سازی و استفاده از توان داخلی به دنبال توسعه کیفیت و تامین نیازهای خودروسازهای کشور هستیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد