رویدادها و گزارش های ویژه

هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران با همکاری دانشگاه بیرجند، انجمن مهندسی معدن و خانه معدن ایران برگزار می شود

هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران با همکاری دانشگاه بیرجند، انجمن مهندسی معدن و خانه معدن ایران برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران با همکاری دانشگاه بیرجند، انجمن مهندسی معدن و خانه معدن ایران و از تاریخ ۳۰ بهمن تا اول اسفند در دانشگاه بیرجند برگزار می شود و علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس می توانند تا ۳۰ آذر مقالات خود را برای حضور در این رویداد ارسال نمایند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران با همکاری دانشگاه بیرجند، انجمن مهندسی معدن و خانه معدن ایران و  از تاریخ 30 بهمن تا اول اسفند در دانشگاه بیرجند برگزار می شود و علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس می توانند تا 30 آذر مقالات خود را برای حضور در این رویداد ارسال نمایند.

محورهای این کنفرانس مدل سازی در معادن، آموزش مهندسی معدن، پی جویی و اکتشاف موادمعدنی، استخراج و بهره برداری از معادن، خواص سنجی و فرآوری موادمعدنی، فناوری های جدید در معادن و صنایع معدنی، محیط زیست، بهداشت و ایمنی در معادن، مکانیک سنگ، مکانیک خاک و زمین شناسی مهندسی و اقتصاد معدن و موادمعدنی و نقش محصولات صنایع معدنی در اقتصاد کشور می باشد.

شرکت های ملی صنایع مس ایران، گل گهر، چادرملو، ایمیدرو، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه معدن، زغال سنگ پروده طبس و ... ازجمله حامیان هشتمین کنفرانس مهندسی معدن می باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد