فولاد و آهن

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با کسب تندیس سیمین جایزه ملی کیفیت ایران؛

پایش و کنترل در قسمت های مختلف باعث افزایش روز افزون کیفیت محصولات فولاد مبارکه شده است/ ارائه دو محصول جدید توسط مبارکه در طول دو هفته گذشته

پایش و کنترل در قسمت های مختلف باعث افزایش روز افزون کیفیت محصولات فولاد مبارکه شده است/ ارائه دو محصول جدید توسط مبارکه در طول دو هفته گذشته
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دریافت تندیس سیمین جایزه ملی کیفیت ایران را حاصل تلاش شبانه‌روزی مدیران، کارکنان و دست‌اندرکاران شرکت فولاد مبارکه دانست و دریافت این جایزه را به همه تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دریافت تندیس سیمین جایزه ملی کیفیت ایران را حاصل تلاش شبانه‌روزی مدیران، کارکنان و دست‌اندرکاران شرکت فولاد مبارکه دانست و دریافت این جایزه را به همه تبریک گفت.

حمیدرضا عظیمیان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شرکت فولاد مبارکه موفق شد در روند پیشرفت‌های خود در اخذ جوایز ملی و بین المللی، جایزه سیمین را برای محصول قلع اندود دریافت کند. تلاش می‌کنیم در سال آینده جایزه کیفیت زرین را به دست آوریم.

وی این امر را حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزی همه مدیران، کارگران و دست‌اندرکاران فولاد مبارکه دانست و گفت: ‌امیدوارم در سال رونق تولید بتوانیم محصولات جدیدتر با کیفیت بالاتر به عرصه اقتصاد و صنعت کشور ارائه دهیم.

عظیمیان با اشاره به دریافت جایزه سیمین گفت: با توجه به پروتکل‌های مختلفی که در شرکت طراحی و اجرا شد موفق به کسب این سطح از کیفیت شدیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: سیستم‌های نرم‌افزاری متنوعی در شرکت مستقر و در قسمت‌های مختلف پایش و کنترل می‌شوند و این نتایج باعث می‌شود کیفیت محصولات ما روز به روز بالاتر برود.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه در دو هفته گذشته دو محصول جدید ارائه داد که این موفقیت در سایه همین پروتکل‌هایی است که بر اجرای آن اصرار می‌شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد