فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

تصمیم فولادسازان ژاپنی برای افزایش بهای ورق گرم صادراتی در ماه دسامبر

تصمیم فولادسازان ژاپنی برای افزایش بهای ورق گرم صادراتی در ماه دسامبر
پایگاه خبری معدن نیوز - تعداد زیادی از کارخانه های تولید فولاد ژاپن تصمیم گرفته اند تا قیمت های صادراتی ورق گرم خود را برای تحویل در ماه دسامبر در آسیا افزایش دهند و دامنه این افزایش قیمت را حدود ۳۰ دلار در هر تن در نظر گرفته اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تعداد زیادی از کارخانه های تولید فولاد ژاپن تصمیم گرفته اند تا قیمت های صادراتی ورق گرم خود را برای تحویل در ماه دسامبر در آسیا افزایش دهند و دامنه این افزایش قیمت را حدود 30 دلار در هر تن در نظر گرفته اند.

با این حال این افزایش هنوز برای پوشش کاهش دو ماه گذشته کافی نبود و فعالان همچنان بازار را رضد می کنند که آیا قیمت ها بیشتر از این میزان افزایش را شاهد خواهد بود یا خیر؟

بازار بازخورد زیادی نسبت به این افزایش قیمت نشان نداد. با این حال خریدران ویتنامی اکثر خریدهای خود را در بین ماه های ژانویه تا سپتامبر انجام داده اند وبخشی از واردات آنها در این مدت از هند و به میزان 300 هزار تن بوده است.

گفتنی است، بازار پیش بینی می کند که موجودی ورق گرم در ویتنام کافی است و آنها مجبور به ثبت سفارش جدیدی نیستند و در سال جاری خرید دیگری نخواهند داشت و همین امر ممکن است مانعی برای فولادسازان ژاپنی در دست یافتن به خواسته خود مبنی بر افزایش نرخ ها و بازگشت قیمت فولاد به قبل باشد


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد