فولاد و آهن

درآمد "ذوب" ۸۰ درصد افزایش داشت

درآمد "ذوب" ۸۰ درصد افزایش داشت
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶۰ هزار و یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با سرمایه 61 هزار و 503 میلیارد و 536 میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه 1398 را منتشر کرد.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره یک ماهه یاد شده، معادل 8 هزار و 252 میلیارد و 475 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "شمش کالایی" با تولید 67 هزار و 888 تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش 90 هزار و 392 تن در صدر فروش های شهریور ماه "ذوب" قرار گرفت.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه سال جاری، معادل 60 هزار و یک میلیارد و 207 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش 80 درصدی برخوردار بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد