آلومینیوم و مس

قیمت مس ۹۲ دلار کاهش یافت

قیمت مس ۹۲ دلار کاهش یافت
پایگاه خبری معدن نیوز- قیمت مس در بورس فلزات لندن روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه، ۹۲ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و کمترین قیمت هفت روز گذشته را تجربه کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، قیمت مس در روز دوشنبه 20 آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش 92 دلاری، 1.6 درصد افت نسبت به روز جمعه 17 آبان ماه داشته و به پنج هزار و 857 دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز جمعه نسبت به هفته گذشته با رشد 0.2 درصدی همراه بوده است.
قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه 20 آبان ماه، با کاهش 1.5 درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، از پنج هزار و 966 دلار در روز جمعه به پنج هزار و 877 دلار رسیده است. این فلز با کاهش 92 دلاری در روز 20 آبان ماه کمترین قیمت هفت روز گذشته را به ثبت رسانده است.
روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 20 آبان ماه، با کاهش یک هزار و 750 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 235 هزار و 950 تن به سطح 234 هزار و 200 تن رسیده است.
وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد در روز دوشنبه 20 آبان ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش 6 دلار بر تنی نسبت به روز جمعه همراه بود و با این میزان افزایش، به 20 دلار بر تن رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد