فولاد و آهن

حضور فعال ذوب آهن در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد

حضور فعال ذوب آهن در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد
پایگاه خبری معدن نیوز - بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد با حضور ۱۲۰ شرکت که در زمینه صنعت ساختمان فعال هستند در محل نمایشگاه بین المللی واقع در مشهد مقدس ۲۱ آبان ماه آغاز به کار نمود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد با حضور 120 شرکت که در زمینه صنعت ساختمان فعال هستند در محل نمایشگاه بین المللی واقع در مشهد مقدس 21 آبان ماه آغاز به کار نمود.
نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استان از جمله یزدان پناه معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی همراه با نمایندگان غرفه داران افتتاح گردید.
ذوب آهن اصفهان نیز با برپایی غرفه ای به مساحت 108 متر مربع، آخرین و جدیدترین تولیدات خود اعم از انواع تیرآهن و میلگرد و انواع ریل را در معرض دید علاقه مندان گذاشته است.
غرفه ذوب آهن در اولین روز نمایشگاه با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان همراه بود و کارشناسان فروش، کیفیت، نورد و روابط عمومی شرکت توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان ارائه نموده و آنها را با تولیدات جدید این مجتمع عظیم صنعتی به ویژه ریل ملی آشنا نمودند.
نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد،  21 الی 24 آبان پذیرای بازدید کنندگان است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد