فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

رشد تولید مقاطع تخت و طویل فولادساز خصوصی هند در اکتبر ۲۰۱۹/ تولید فولاد خام JSW افزایشی بود

رشد تولید مقاطع تخت و طویل فولادساز خصوصی هند در اکتبر ۲۰۱۹/ تولید فولاد خام JSW افزایشی بود
پایگاه خبری معدن نیوز - بزرگترین فولادساز خصوصی هند یعنی JSW به تازگی آمار تولید ماهانه فولاد خود را برای ماه اکتبر منتشر کرد. مطابق این گزارش تولید مقاطع طویل و مقاطع تخت این شرکت در اکتبر افزایش و تولید فولاد خام آن کاهشی بوده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بزرگترین فولادساز خصوصی هند یعنی JSW به تازگی آمار تولید ماهانه فولاد خود را برای ماه اکتبر منتشر کرد. مطابق این گزارش تولید مقاطع طویل و مقاطع تخت این شرکت در اکتبر افزایش و تولید فولاد خام آن کاهشی بوده است.

میزان تولید مقاطع طویل شرکت با 21 درصد رشد در عدد 258 هزار تن ایستاد درحالی که در ماه قبل تر 213 هزار تن بود.

متوسط قیمت ماهانه میلگرد شرکت برای سایز 12 میلیمتر در بازار اما کاهشی بوده است هرچند که فولادسازان هندی قیمت های خود را برای نوامبر افزایش داده اند.

البته تولید مقاطع طویل JSW در اکتبر امسال نسبت به اکتبر سال گذشته افت 25 درصدی داشت چراکه تولید در اکتبر 2018 حدود 346 هزار تن بوده است.

تولید مقاطع تخت فولادی این شرکت نیز در ماه اکتبر 199 هزار تن گزارش شده که 3 درصد بیشتر از سپتامبر با تولید 951 هزار تن بود.

متوسط بهای ورق گرم هم نظیر میلگرد نسبت به سپتامبر کاهشی بوده است و JSW قیمت های ماه نوامبر خود را در حوزه نورد گرم افزایش داده است.

در حوزه تولید فولاد خام نیز شرکت در اکتبر با افت یک درصدی ماهانه تولید را از 1.254 میلیون تن ماهی سپتامبر به 1.27 میلیون تن در ماه اکتبر کاهش داد. این مقدار نسبت به اکتبر سال گذشته نیز که تولید 1.447 میلیون تن بود 13 درصد کمتر است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد