آلومینیوم و مس

تولید مس در چین از برنامه پیشی گرفت/ رشد ۸.۷ درصدی تولید فلز سرخ و رسیدن آن به ۷۸۳ هزار تن/ تولید ۱۰ ماهه ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تن شد

تولید مس در چین از برنامه پیشی گرفت/ رشد ۸.۷ درصدی تولید فلز سرخ و رسیدن آن به ۷۸۳ هزار تن/ تولید ۱۰ ماهه ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تن شد
پایگاه خبری معدن نیوز - تولید مس چین طی ماه اکتبر ۲۰۱۹ میلادی از برنامه پیشی گرفت در حالی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۶۶ درصد رشد نشان می دهد. علت این امر ایجاد ظرفیت های جدید تولید است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از وب سایت SMM News، تولید مس چین طی ماه اکتبر 2019 میلادی از برنامه پیشی گرفت در حالی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.66 درصد رشد نشان می دهد. علت این امر ایجاد ظرفیت های جدید تولید است.

تولید کاتد مس چین در اکتبر سال جاری میلادی از برنامه تولید 778 هزار و 300 تن پیشی گرفت و 783 هزار تن به ثبت رسید. این در حالی است که تولید فلز سرخ در چین طی مدت یاد شده نسبت به ماه پیش از آن 3.12 درصد افزایش و نسبت به اکتبر 2018 میلادی رشد 8.66 درصدی را نشان می دهد. دلیل افزایش تولید ماه اکتبر، راه اندازی ظرفیت های جدید و راه اندازی مجدد ظرفیت های خالی عنوان شده است.

همچنین تولید کاتد مس اژدهای زرد طی 10 ماهه نخست سال 2019 میلادی با 1.57 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 7 میلیون و 340 هزار تن افزایش یافت.

پیش بینی می شود تولید کاتد مس چین از ابتدای ژانویه تا پایان نوامبر 2019 میلادی با رشد 8 میلیون و 130 هزار تن برسد که حاکی از رشد 1.94 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. همچنین تولید فلز سرخ در نوامبر سال جاری با افزایش 5.43 درصدی به 786 هزار و 600 تن خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد