اقتصاد و صنعت

پیام تسلیت رئیس هیئت عامل ایمیدرو در پی درگذشت پدر فسفات ایران

پیام تسلیت رئیس هیئت عامل ایمیدرو در پی درگذشت پدر فسفات ایران
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس هیئت عامل ایمیدرو در پیامی ضایعه درگذشت سید مهدی آوینی پدر «سید اهل قلم» شهید مرتضی آوینی را تسلیت گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس هیئت عامل ایمیدرو در پیامی ضایعه درگذشت سید مهدی آوینی پدر «سید اهل قلم» شهید مرتضی آوینی را تسلیت گفت.

متن پیام خداداد غریب پور به این شرح است:

انالله واناالیه راجعون

عروج پیشکسوت حوزه معدن و پدر فسفات ایران که از چهره های درخشان، پر تلاش و اثرگذار کشورمان بودند، موجب تاسف و تاثر فراوان شد. زنده یاد سید مهدی آوینی، چندین دهه از عمر پر برکت خود را صرف توسعه و اعتلای صنعت کشور کرد.

دستاوردهای ستودنی این چهره ماندگار معدن و صنایع معدنی به ویژه در حوزه فسفات، هیچ گاه از خاطر جامعه معدن و صنایع معدنی فراموش نخواهد شد.

ایشان از شخصیت هایی بودند که از بدو فارغ التحصیلی در رشته مهندسی معدن تاکنون، منشا اثرات خیر برای کشور بودند و به طور حتم اقدامات وی در تاریخ صنعت ایران به ثبت رسید. ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده محترم آوینی، از پروردگار بزرگ علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار شود و پروردگار پاداش خدمات، خوبی‌ها، صبر و بردباری این پدر شهید را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد