سنگ آهن و ذغال سنگ

تولید گندله کودرموخ در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۰ هند رشد ۲۱ درصدی داشت

تولید گندله کودرموخ در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۰ هند رشد ۲۱ درصدی داشت
پایگاه خبری معدن نیوز - کودرموخ (KIOCL) تولیدکننده گندله هند گزارش مربوط به تولید گندله خود در نیمه اول سال مالی ۲۰۲۰ را منتشر کرد که براساس این گزارش این شرکت در مدت مذکور با رشد ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل تولید را از ۹۲۰ هزار تن به یک میلیون و ۱۱۵ هزار تن رساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کودرموخ (KIOCL) تولیدکننده گندله هند گزارش مربوط به تولید گندله خود در نیمه اول سال مالی 2020 را منتشر کرد که براساس این گزارش این شرکت در مدت مذکور با رشد 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل تولید را از 920 هزار تن به یک میلیون و 115 هزار تن رساند.

کل فروش این شرکت نیز در مدت مذکور با رشد 13 درصدی از 990 هزار تن به یک میلیون و 110 هزار تن رسید.

درامد بدست آمده از محل فروش این محصول نیز رشد 15.68 درصدی داشت.

مدیرعامل کودرموخ اظهار داشت: افزایش درآمدهای حاصل از فروش، ناشی از صادرات گندله شرکت به کشورهای خاورمیانه به عنوان بازارهای جدید صادراتی بوده که به افزایش حجم فروش و گردش مالی کمک شایانی کرده است.

وی همچنین اظهار داشت: این شرکت در حال کشف بازارهای جدید است و همچنین فعالیت های اکتشاف موادمعدنی را در ایالت کارناتاکا در دستور کار دارد.

این شرکت برای کاهش هزینه ها واردات مواد اولیه همچنان به تهیه و خرید سنگ آهن از منابع مختلف ادامه می دهد.

وی گفت: راه اندازی نیروگاه خورشیدی 5 مگاواتی در دست اجرا و توسعه معادن سنگ آهن Devadari و راه اندازی پروژه های عقب افتاده از دیگر اقدامات این شرکت می باشد که در دستور کار قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد