بورس

صعود ۱۹۶۱ واحدی شاخص بورس در روز جاری

صعود ۱۹۶۱ واحدی شاخص بورس در روز جاری
پایگاه خبری معدن نیوز - شاخص کل در بازار بورس امروز (سه شنبه) یک هزار و ۹۶۱ واحد رشد کرد که در نهایت این شاخص به رقم ۳۰۴ هزار و ۶۸۸ واحد رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شاخص کل در بازار بورس امروز (سه شنبه) یک هزار و 961 واحد رشد کرد که در نهایت این شاخص به رقم 304 هزار و 688 واحد رسید.
براساس معاملات امروز بیش از یک میلیارد و 964 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 9 هزار و 202 میلیارد ریال داد و ستد شد.
شاخص کل (هم وزن) در معاملات امروز یک هزار و 579 واحد، شاخص قیمت (هم وزن) یک هزار و 55 واحد، شاخص آزاد شناور سه هزار و 431 واحد، شاخص بازار اول یک هزار و 141 واحد و شاخص بازار دوم پنج هزار و 282 واحد رشد کرد.
نمادهای بانک صادرات (وبصادر)، بانک تجارت (وتجارت)، ایران خودرو (خودرو)، کشتیرانی (حکشتی) و فولاد سپید فراب کویر (کویر) در معاملات امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند و نمادهای پالایش نفت بندرعباس(شبندر) و پالایش نفت تبریز (شبریز) با بیشترین تاثیر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
گروه فلزات اساسی در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه 95 میلیون برگه سهم به ارزش یک هزار و 41 میلیارد ریال داد و ستد شد.
شاخص فرابورس نیز بیش از 55 واحد رشد داشت و بر روی کانال سه هزار و 921 واحد ثابت ماند.
همچنین در این بازار 653 میلیون و 35 هزار برگه سهم به ارزش بیش از پنج هزار و 732 میلیارد ریال داد و ستد شد.
نمادهای ذوب آهن (ذوب) و پتروشیمی زاگرس (زاگرس) در معاملات امروز بیشترین تاثیر مثبت و پترشیمی مارون (مارون) و پتروشیمی شیراز (شراز) بالاترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد