ورزش بنگاه ها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در اختیار باشگاه قرار گرفتند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در اختیار باشگاه قرار گرفتند
پایگاه خبری معدن نیوز - سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ۲ بازیکن این تیم را در اختیار باشگاه قرار داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن 2 بازیکن این تیم را در اختیار باشگاه قرار داده است.

احمد جمشیدی افزود: علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، محمدباقر صادقی و محمدزبیر نیک‌نفس، دروازه‌بان و هافبک تیم را در اختیار باشگاه قرار داد و ما نیز در حال بررسی وضعیت آنها برای تصمیم‌گیری هستیم.

وی بدون اشاره به دلیل فنی یا انضباطی کنار گذاشته شدن این بازیکنان تصریح کرد: هنوز علیرضا منصوریان علت آن را تشریح نکرده اما به‌زودی در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: مطالب انتشار یافته در مورد برخی بازیکنان دیگر تیم در این راستا درست نبوده و بازیکنی تا کنون اخراج نشده است.

وی همچنین با اشاره به دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در روز یکشنبه، سوم آذر به میزبانی ورزشگاه فولادشهر گفت: در این بازی برای پیروزی همه تلاش خود را خواهیم کرد تا سه امتیاز را کسب کنیم.

جمشیدی اضافه کرد: درباره لغو این دیدار تا کنون چیزی اعلام نشده و تنها دیدارهای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری لغو شده؛ دیدار تیم ذوب‌آهن روز یکشنبه هفته آینده بوده و ما پیرو قانون هستیم.

تیم سبزپوش ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال تا پایان دیدارهای هفته دهم با پنج باخت و مجموع هفت امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد