ورزش بنگاه ها

دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سپاهان اصفهان لغو شد

دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سپاهان اصفهان لغو شد
پایگاه خبری معدن نیوز - سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دیدار این تیم مقابل فولاد سپاهان اصفهان که قرار بود امروز /چهارشنبه/ از هفته هفتم لیگ برتر کشور برگزار شود، همچون هفته گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دیدار این تیم مقابل فولاد سپاهان اصفهان که قرار بود امروز /چهارشنبه/ از هفته هفتم لیگ برتر کشور برگزار شود، همچون هفته گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شد.

قهرمان بیرامی افزود: این دیدار که قرار بود از ساعت 17 فردا چهارشنبه /29 آبان ماه/ به میزبانی شهر اصفهان به انجام برسد از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور لغو شد و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده توسط مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال، مسابقه تیم‌های شهروند اراک با راه‌یاب ملل مریوان نیز لغو شده است و فردا تنها چهار بازی به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین یکشنبه گذشته نیز دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد از هفته ششم لیگ برتر کشور که قرار بود در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: لغو این دیدارها و موکول کردن آن به هفته‌های آینده موجب می‌شود تا تیم شهرداری ارومیه با فشردگی در انجام مسابقات مواجه شود و این امر کار را برای ما سخت خواهد کرد.

پیش از این نیز تمام مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال هم لغو شد و طبق برنامه، این مسابقات باید در روز یکشنبه 26 آبان برگزار می‌شد اما به زمان نامعلومی موکول شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته پنجم این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو بود، یکشنبه هفته گذشته در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور در خانه حریف با نتیجه سه بر یک مقابل تیم راهیاب ملل مریوان به برتری رسید و دومین طعم پیروزی را چشید.

این تیم یکشنبه هفته آینده /4 آذر ماه/ میهمان تیم شهروند اراک است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه طی چهار دیدار گذشته خود به 2 شکست مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و سایپای تهران و 2 پیروزی مقابل خاتم اردکان و راهیاب ملل مریوان رسیده است.

امسال پس از 2 سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت «مصطفی کارخانه» در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشیده است.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

امسال تیم‌های پیکان و سایپای تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد در لیگ برتر حضور دارند.

سی‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی ایران از روز هشتم آبان ماه جاری به صورت رفت و برگشت آغاز شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد