اخبار استان ها

نجات گردشگران چینی توسط کارکنان معدن سرب و روی انگوران

نجات گردشگران چینی توسط کارکنان معدن سرب و روی انگوران
پایگاه خبری معدن نیوز - گردشگران چینی که از شهر تکاب راهی تهران بوده و به دلیل قیچی کردن یک دستگاه تریلر کمرشکن در مرز بین استان زنجان و آذربایجان غربی متوقف شده بودند با تلاش نیروهای راهدای و کارکنان معدن سرب و روی انگوران، نجات یافته و اسکان داده شدند.
  بزرگنمايي:

گردشگران چینی که از شهر تکاب راهی تهران بوده و به دلیل قیچی کردن یک دستگاه تریلر کمرشکن در مرز بین استان زنجان و آذربایجان غربی متوقف شده بودند با تلاش نیروهای راهدای و کارکنان معدن سرب و روی انگوران، نجات یافته و اسکان داده شدند.

بخشدار انگوران در این خصوص گفت: این گردشگران پس از بازدید از آبگرم تخت سلیمان در شهرستان تکاب عازم تهران بودند که حوالی ساعت 20 در این مسیر، متوقف شده بودند.

امیرحسین ولی‌بیگلو خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری و کارکنان معدن انگوران بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع به کمک گردشگران و سایر در راه ماندگان شتافتند.

ولی‌بیگلو افزود: اتومبیل حامل این گردشگران، مینی بوس (میدل باس) و شمار گردشگران نیز هشت نفر بود.

بخشدار انگوران گفت: این گردشگران پس از اسکان و پذیرایی، صبح روز سه‌شنبه رهسپار تهران شده و از راهداران و نیروهای معدن نیز برای نجاتشان تشکر کردند.

ولی‌بیگلو تصریح کرد: جاده نیز تا ساعت 1:30 بامداد سه‌شنبه بازگشایی شد و در این واقعه به کسی آسیب وارد نشد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمام مسیرهای این منطقه، باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد و تمام نیروهای راهداری، انتظامی و امدادی در جاده‌ها مستقر هستند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد