سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیر پروژه شرکت سنگ آهن گهرزمین؛

تولید کنسانتره گهر زمین به ۱۰ میلیون تن می رسد

تولید کنسانتره گهر زمین به ۱۰ میلیون تن می رسد
پایگاه خبری معدن نیوز - محسن نجف آبادی مدیر پروژه شرکت سنگ آهن گهرزمین در خصوص پیشرفت پروژه خط ۳ تولید کنسانتره گفت: شرکت سنگ آهن گهر زمین براساس طرح های مصوب در نظر دارد به تولید ۱۰ میلیون تن کنسانتره در سال برسد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محسن نجف آبادی مدیر پروژه شرکت سنگ آهن گهرزمین در خصوص پیشرفت پروژه خط 3 تولید کنسانتره گفت: شرکت سنگ آهن گهر زمین براساس طرح های مصوب در نظر دارد به تولید 10 میلیون تن کنسانتره در سال برسد.

نجف آبادی اظهار داشت: به منظور دستیابی به این هدف دو خط کنسانتره با مجموع 4 میلیون تن در سال را به بهره برداری رسانده ایم و خط سنگ شکنی نیز با ظرفیت 15 میلیون تن در سال احداث شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی خط سوم کنسانتره نیز از ابتدای مهر ماه با مشارکت شرکت های داخلی ازجمله فکور صنعت و شرکت ماشین سازی ویژه و نیز شرکت آسفالت توس آغاز شد.

مدیر پروژه گهر زمین ادامه داد: این خط با سرمایه گذاری 61 میلیون یورو و هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد و امیدواریم در ابتدای سال 99 به بهره برداری برسد. با اجرا و راه اندای این خط 150 نفر به طور مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی در خاتمه گفت: کنسانتره تولیدی مجموعه گهر زمین با عیار 69 درصد آهن و نیم درصد گوگرد و فسفر، خوراک ورودی کارخانه گندله سازی را تامین خواهد نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد