سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیر امور معدن گهر زمین خبر داد؛

شکسته شدن رکورد تولید سنگ آهن در گهر زمین/ استخراج بیش از ۱۱.۶ میلیون تن سنگ آهن توسط گل گهر در ۱۱ ماهه سال مالی ۹۸

شکسته شدن رکورد تولید سنگ آهن در گهر زمین/ استخراج بیش از ۱۱.۶ میلیون تن سنگ آهن توسط گل گهر در ۱۱ ماهه سال مالی ۹۸
پایگاه خبری معدن نیوز - پناهی مدیر امور معدن گهرزمین گفت: با استخراج ۱۷,۶۶۱,۹۷۶ تن سنگ آهن در ۱۱ ماهه سال مالی ۹۸_۹۷ شاهد ثبت رکوردی دیگر در شرکت گهرزمین بودیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، پناهی مدیر امور معدن گهرزمین گفت: با استخراج 17,661,976 تن سنگ آهن در 11 ماهه سال مالی 98_97 شاهد ثبت رکوردی دیگر در شرکت گهرزمین بودیم.
علی پناهی مدیر امور معدن این شرکت با اشاره به بحث تحریم ها و عدم دسترسی به موقع و نبود قطعات ماشین آلات معدنی، عنوان کرد: خوشبختانه با همدلی و همیاری مجموعه امور معدن و پشتیبانی مدیران ارشد شرکت توانستیم ضمن بهینه سازی عملیات معدنکاری با استفاده از پیاده سازی و راه اندازی سیستم های PM, RCM, CM و سر آمد همه آنها سیستم کارآمد بومی سازی شده گسیل هوشمند ماشین آلات (DISPATCHING) در کنار سازماندهی فعالیت های بخش های مختلف معدن، در 11 ماهه سال مالی 9897 با استخراج سنگ آهن، به میزان 1,599,573 تن سنگ آهنِ بیشتر نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته باشیم.

پناهی میزان استخراج 11 ماهه سال مالی 97-96 را 16,062,403 تن اعلام کرد و افزود: در 11 ماهه سال مالی 98_97 شاهد استخراج سنگ آهن به میزان 17,661,976 تن بودیم که این مهم، رکوردی دیگر در کارنامه شرکت سنگ آهن گهرزمین را به ثبت رسانید.

به گفته وی بخش عمده ای از قطعات، با تلاش همکاران امور معدن در بخش تعمیرگاه پیمانکار در حال ساخت می باشد که این امر، تاخیر در تعمیرات و نگهداری ماشین آلات معدنی را به حداقل رسانده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد