فولاد و آهن

مدیرعامل جدید شرکت گروه توسعه فراگیر منصوب شد

مدیرعامل جدید شرکت گروه توسعه فراگیر منصوب شد
پایگاه خبری معدن نیوز - در نشست هیئت مدیره، مدیرعامل جدید شرکت گروه توسعه فراگیر منصوب شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در نشست هیئت مدیره، مدیرعامل جدید شرکت گروه توسعه فراگیر منصوب شد.
روز شنبه نهم آذر 98 در نشست هیئت مدیره، امین چاروسه به عنوان مدیرعامل شرکت گروه توسعه فراگیر منصوب شد و از زحمات عباس آرگون تقدیر و تشکر گردید.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خداوند منان را سپاسگزارم که به ما توفیق داد تا هر کدام به فراخور شرایط و نیازهای سازمان در جایگاه‌های مختلف توفیق خدمت گزاری داشته باشیم؛ بی‌شک چنانچه توفیقی در مجموعه شرکت حاصل شده است و اعتماد سهامداران و مسئولان مربوطه جلب شده، حاصل تلاش‌های کلیه همکاران بزرگوار بوده است.
وی افزود: ذات مسئولیت‌ها با تغییر و تحول عجین شده و چنانچه نگاه ما به این مساله مانند دُوی امدادی باشد که ان شاءالله هست، هر شخصی در هر جایگاهی باید خود را یک فرد از تیم بداند که در یک مقطعی می‌آید و متناسب با توان خود خدمت می‌کند و هر لحظه این آمادگی را دارد که جای خود را به فرد دیگری از تیم با نفسی تازه و ایده‌های نو بدهد.
محمدی با تقدیر از مدیرعامل پیشین شرکت گروه توسعه فراگیر گفت: دکتر عباس آرگون در طول مدتی که این مسئولیت خطیر را بر عهده داشتند نهایت تلاش خود را انجام دادند و از این بابت نهایت تقدیر و تشکر خود را نسبت به ایشان و زحماتشان بعمل می‌آوریم و از خداوند متعال برایشان سلامتی و بهروزی طلب می‌کنیم.
وی با اشاره به کارنامه امین چاروسه اظهار داشت: ایشان از مدیران خوشنامی هستند که سوابق روشنی در مسئولیت‌های پیشین داشته و کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته‌اند؛ چه زمانی که مدیرکل سازمان توسعه تجارت کشور بوده‌اند و چه زمانی که به عنوان مدیرعامل و یا معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری در هولدینگ‌های مختلف بخش صنعت و معدن و بانک‌های کشور خدمت کرده‌اند.
محمدی در پایان گفت: از ایشان انتظار داریم که با ایجاد هم افزایی و انسجام و تاکید بر برنامه‌ریزی و نظارت موثر بر شرکت‌های زیر مجموعه و نهایتاً بکارگیری حداکثر ظرفیت‌های هلدینگ، به اهداف مشخص شده برای مجموعه دست یابند و امیدواریم با اتکا به خداوند منان و با همراهی و همدلی سایر همکاران در پیشبرد اهداف محوله موفق و موید باشند.
همچنین در این نشست محمدمهدی مومن زاده جانشین دکتر شهسواری به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب گردید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد